Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo lähteä saunailtaan sosialisoimaan vaikka korona-tilanne päällä

Vierailija
27.03.2020 |

Ihan uskomatonta itsekkyyttä.
Olemme tehneet etätöitä jo useamman viikon, mies tosin vastahakoisesti ja suhtautunut muutenkin esim. käsien pesuun kun uhmaikäinen kakara.
Kuulun riskiryhmään ja totta h*lvetissä haluan minimoida riskit sairastua.
Mies aikoo kuitenkin lähteä viikonloppuna ystävänsä luokse saunomaan.
Paikkakunnallamme on useampi korona tartunta ja altistuneita noin 20 (saattaa toki olla enemmänkin)
Ei ymmärrä kun yritän sanoa, että ei niitä ohjeistuksia ole ihan turhaan annettu, että välttäkää tapaamisia!
Olen kuulemma ilonpilaaja ja nalkuttava akka sekä koronahysteerikko.
Hän ei ota vakavissaan kuulumistani riskiryhmään. Aiemmin juuri pohti että kuinka monta riskiryhmään kuuluvaa tuttavaa tuntee , eikä maininnut minua siinä listassa laisinkaan, vaikka asumme yhdessä ja todellakin tietää sairaudestani .
Mitä tässä voi tehdä, jos toinen ehdoin tahdoin on päättänyt lähteä hankkimaan taudin johon todennäköisesti tulisin kuolemaan ja vaikka en, tuo itsekkyys on jotain niin julmaa, että en löydä enää edes sanoja.
Olisi ollut kiva nähdä miten olisi selviytynyt vaikka talvisodassa, jos kolme viikkoa etätöitä saa nupin kilahtamaan noin pahoin, ettei omalla eikä läheisten turvallisuudella ole enää mitään merkitystä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehesi pissipäisyys tuli ilmi vasta nyt koronan myötä vai ? En todellakaan usko.

Enhän minä niin sanonut. Tämä korona-keissi nyt on omansa ja ihan omaa luokkaansa, eikä liity mihinkään aiempaan.

Ap

Jos olet lyönyt hynttyyt yhteen idiootin miehen kanssa, niin ei se siitä muuksi muutu vaikka jylläisi mikä tauti. Itse olet ääliösi valinnut.

Vierailija
22/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ihmeissäni eilen, kun naapureille tuli kylään heidän poikansa perhe pienen vauvan kanssa. 

Olisin jättänyt tuon kyläilyn väliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta että ihmiset vähättelevät viruksen vaarallisuutta ja sekoittavat jonkun miesvihan aiheeseen. Ei ihme että tauti leviää kun on olemassa joukoittain näin itsekkäitä ja välinpitämättömiä sekä TYHMIÄ ihmisiä.

Vierailija
24/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitä ap tänne huomisaamuun tunnelmat teiltä :)

Vierailija
25/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virus kuolee viimeistään yli 60 asteen lämpötilassa eli saunassa. Toki jos on ehtinyt ihon pinnalta sisälle kehoon, niin sitten luultavasti ei sauna auta. Jos saunoo kahdestaan kaverinsa kanssa, niin kaverilla pitäisi olla tartunta juuri siinä vaiheessa, että tarttuu helposti eteenpäin. Todella epätodennäköistä, että näin olisi, sen verran vähän tartuntoja vielä kuitenkin Suomessa. En stressaisi.

Vierailija
26/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vaarantaa muut tällä itsekkäällä toiminnalla! En kyllä ymmärrä, miksi miehet eivät tätä ymmärrä... Olen joutunut poikaystävällenikin sanomaan käsien pesemisestä ja oikeanlaisesti aivastelusta (katupöly saa meidät molemmat aivastamaan kävelyillä ja hän on monesti aivastanut eteen eikä hihaan) Sanoin että aivasta nyt siihen  hihaan, ihan oikeasti. Hän vastasi että mitä väliä jos allergian takia aivastaa, mutta sanoin että eivät muut ihmiset sitä tiedä joten jokainen aivastus saa säikähtämään...  Miehesi ei ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinenkään... Ja ihan tavallinen flunssakin vie heiltä herkemmin  mehut (olen nähnyt monesti) Luulisi että korona tekee samoin joten enemmän aihetta pestä käsiä miehillä. Jos tuo koronan tuolta saunaillasta, jätä se! Jos ei toimi oikein nyt, ei toimi jatkossakaan...

Vierailija
27/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOSIALISOIMAAN??? Mitäs siellä mahtavat "sosialisoida"? Meneekö kaikkien meidän yksityisomaisuuskin valtion omistukseen? Vanhan ajan tyyliinkö sosialisoidaan, kuten mm. Neuvostoliitossa ja DDR:ssä, vai onko tyylinä tämänhetkisen Kiinan vai peräti Pohjois-Korean meininki?

Ei jum*l***a, eikö ap (tai kukaan muukaan tähän ketjuun reagoinut) pienessä mielessään ymmärrä, että SOSIALISOINTI on yksityisomistuksen pakkosiirtämistä valtion omistukseen? Siitä siis termit sosialisti, sosialidemokraattinen puolue jne. Sillä ei ole MITÄÄN tekemistä sosiaalisuuden, sosiaalisen kanssakäymisen tai sosiaalistamisen kanssa!

Millaisessa tynnyrissä porukka nykyisin elää, jos normaalit yleissivistyksen tiedot ovat täyttä hepreaa? Tai no, en halua edes tietää...

Vierailija
28/28 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkuin telakoitumisen himo iskee silloin pitää päästä telakoitumaan. Siinä paljoa koronat pidättele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi