Kuinka moni on jo alkoholisoitunut etätöissä? Kohta voisi jo ottaa aperitiivin.
Tosi mukavaa tämä kotona työskentely kun kerrankin saa rauhassa pämpätä. Ihan eri tavalla luovuus kukkii kuin toimistolla.
Kommentit (47)
Tekisi mieli. Ei viikonloppua muuten erota arjesta, samaa puuhastelua kotona, välillä töitä ja kävelylenkki, että pääsee vähän ulos.
Joka päivä menee paljon, käsidesiä
Joo, etätyö on ihanaa, kohta eka kalja :) Ja parasta on kun ei tarvii nähdä idioottimaisia työkavereita! Nautin niin paljon!
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi kuitenkin terveellisempää juoda Alkon antimia?
Ite skarppasin eilen ja join pelkkää limpparia. Voi hyvällä omatunolla tänään jatkaa tissuttelua, on tää rankkaa.
Ikävä kyllä viiniä on tullut tissuteltua, mutta kohta loppuu ja sitten ollaan ilman.
Työt on kuitenkin sujunut sutjakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen trolli.
Eiköhän tämä ole niin totta kuin olla jo voi ja kaukana trollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi kuitenkin terveellisempää juoda Alkon antimia?
Ainakin helpommin saatavilla kuin käsidesi, jote ei ole kunnassamme yhdessäkään kaupassa/apteekissa.
Itse olen kehittänyt tosi kivan 'käsidesireseptin', siihen tulee votkaa, limemehua ja vermuttia. Desinfioituu potilas niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Vielä ei edes maksaa pakota, mutta juhannuksena saatan olla jo vesilinjalla tai sitten ojan pohjalla.
MIstä tuli mieleen, että tänä vuonna ei varmaan juhannuksena kukaan huku kännissä, kun ei saa mennä mökille. Kansanterveys kiittää monella tavalla tätä kotiarestia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kehittänyt tosi kivan 'käsidesireseptin', siihen tulee votkaa, limemehua ja vermuttia. Desinfioituu potilas niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Vielä ei edes maksaa pakota, mutta juhannuksena saatan olla jo vesilinjalla tai sitten ojan pohjalla.
MIstä tuli mieleen, että tänä vuonna ei varmaan juhannuksena kukaan huku kännissä, kun ei saa mennä mökille. Kansanterveys kiittää monella tavalla tätä kotiarestia.
Turhaan läträät viinat ulkoisesti, kun ne ei ole 60%.
No ei se ole alkoholismia jos joskus ottaa drinksun tai pari tai vaikka useamminkin. Mutta jos riipaisee harva se päivä kunnon kännit ja ei voi olla ilman niin se onkin toinen juttu.
Mekin aiomme ihan hyvällä omallatunnolla tänään ottaa "kalsarikännit" eli pienet huppelit ja hyvää ruokaa ja joku kiva leffa ym. Kannattaa myrkyttää sopivasti ettei korona iske tai jos iskee ja kuolee niin tuli ainakin elettyä niinkuin itse halusi ilman turhaa pätemistä ja jatkuvaa kontrollia.
Kyllä viinilasi kädessä työnteko sujuu ihan eri tavalla! Melkein joka kauppareissulla täytyy käydä nykyään Alkossa...
Varokaa tissuttelijat haimatulehdusta. Sen voi saada vähemmänkin juova, jos juo hetkellisesti paljon. T. Kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan läträät viinat ulkoisesti, kun ne ei ole 60%.
Niin, coctailin nimi on 'käsidesi' lähinnä siksi, että juon sitä yleensä kaksin käsin.
Kunhan pitää taas mennä töihin, olisi hyvä pitää muutaman viikon detox firman piikkiin. Samalla saisi ehkä laihdutettua vähän. Minulle on tullut jo 5 kiloa etätyöläskiä.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan pitää taas mennä töihin, olisi hyvä pitää muutaman viikon detox firman piikkiin. Samalla saisi ehkä laihdutettua vähän. Minulle on tullut jo 5 kiloa etätyöläskiä.
Tähän etätöiden jatkoksi jos tulee 3kk lomautus ja siihen putkeen 1kk kesäloma niin hohhoijaa. Unohtamatta että grillikausi alkaa ihan just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän etätöiden jatkoksi jos tulee 3kk lomautus ja siihen putkeen 1kk kesäloma niin hohhoijaa. Unohtamatta että grillikausi alkaa ihan just.
Grillaus on varmaan kielletty, kun siinä tulee niitä pienhiukkasia, ja niihin voi 30 vuoden päästä joku kuolla.
Joo viiniä tissuttelen nyt joka päivä ja tulee syötyäkin koko ajan jotain. Veikkaan että lihon ja turpoan tämän karanteenin aikana aika lailla...
Uskon sen.