Sille Suomen ensimmäiselle koronapotilaalle tuotiin päivittäin ruokaa kiinalaisesta ravintolasta.
Voinko itse pyytää kotiini vaikka nepalilaista tai italialaista safkaa jos satun saamaan itselleni viruksen. Tarkoitan tietenkin niin että en joutuisi itse maksamaan laskua?
Kommentit (43)
safkat sairaalaan vaan kunniavieraille,. eli koronakinkeille ja tuberkuloositurviksille. unohtamatta pullaposkim**uja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset turistit haluavat syödä aina kiinalaisissa ravintoloissa, eivät suostu menemään muualle. Mikä on suoranaista hulluutta, jää kaikki matkustuksen tuomat uudet makuelämykset kokematta.
Tietyssä hotellissakin (Helsinki-Vantaan lähistöllä) on aamupalallakin kaikkea kiinalaisruokaa.
Monissa suomalaisten suosimissa turistipaikkojen hotelleissa on aamupalapöydässä tarjolla puuroa ja silliä. Havaintojeni mukaan puuroon eivät koske muut kuin suomalaiset. Silliä sentään ottavat myös ruotsalaiset.
Kyllä tuollainen turistien erityiskohtelu on niin väärin. Ihan itkettää, minkälaista nöyristelyä rahan edessä kohdemaan yrittäjät joutuvat kestämään. Ja voitko kuvitella, huhujen mukaan turistipaikoissa on jopa suomalaiseen ruokaan erikoistuneita ravintoloita, listalla lihapullia, muikkuja, maksalaatikkoa ja torstaisin tietenkin hernerokkaa ja pannaria karjalanpiirakkaa unohtamatta. Itse en tällaiseen ole törmännyt, mutta näin väitetään, että on niitä. Sekin on jo tarpeeksi noloa, että tuodaan eteen suomenkielinen ruokalista, silloin tekee aina mieli vajota maan alle.
Veikaan, että edellinen ei tarkoittanut sitä muurahaiskäpyä vaan kaikkea muuta mitä kirjoituksessa oli. Ja tietysti muurahaiskävyn kohdalla sitä käsittelyä.