Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi, odotin tänään niin kosintaa eikä sitä tullutkaan :-(

Vierailija
28.06.2006 |

Tänään on eräs merkityksellinen päivä, ja mies juhannuksena vihjaisi jo. Voi mikä pettymys :-(

Ehkä sitten myöhemmin... Toivossa on hyvä elää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen odottanut kosintaa jo vuoden päivät ja se on ärsyttävää :o)

Mies kyllä vihjailee ja tietää mun odottavan mut mitään ei tapahdu... KÄÄK! Jospa tämä kesä ja huomenna alkava loma sitten vaikka pistäis ukkelinkin rennommalle tuulelle ja kosimaan!

Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
2/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaista se elämä on niin avo- kuin avioliitossakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni kosi ainakin " oudossa" tilanteessa. Muistelin yhtä mennyttä ikävää asiaa ja mua alkoi itkettämäänkin. Ja silloin mies kosi! Itse olin odottanut kosintaa just jonain merkkipäivänämme tai muuna erikoisena päivänä. Vaan mies kosikin ihan tavispäivinä. JOten älkää siskot luopuko toivosta:-)

Vierailija
4/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen niin tomera akka että olen kaksi kertaa sanonut tahdon. Ja kummallakin kerralla olen itse ottanut tuon ratkaisevan asian esille ;) Ei näistä miehistä mihinkään ole, ne pelkää.... Ota asia puheeksi itse tai kosaise, taitaa olla ainoa tie!

Vierailija
5/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en tiedä, onko mieheni valmis. Eli siis se kosii, joka myöhemmin tuntee olevansa valmis.

ap

Vierailija
6/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sitten jonkin aikaa myöhemmin uhannut erolla jos ei kosintaa tule. No mies kosi ja häät tulee, mutta tuntuisipa ainakin minusta että ihan täysillä ei molemmat ole mukana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme