Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinasta on kadonnut 21 miljoonaa kännykkäyhteyttä Tammikuulta lähtien

Vierailija
26.03.2020 |

Taitaa olla coronaluvut todellisuudessa hieman suuremmat sielläkin päin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä oon kiinalaisten kanssa ollut tekemisissä, niin ei heillä ole erikseen työkännykkää ja omaa kännykkää. He joutuvat maksamaan esim. facebookista, niin ei silloin viitsi ostaa kaikkea useampaan puhelimeen.

Kiinassa facebook on kielletty, käyttävät Weiboa.

Vierailija
22/27 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty kiinan deathrate numerot ovat täyttä hepreaa. Totuutta emme koskaan tule saamaan tietää. Ei pidä unohtaa että kiina ei ole demokratia, vaan kommunistinen maa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä oon kiinalaisten kanssa ollut tekemisissä, niin ei heillä ole erikseen työkännykkää ja omaa kännykkää. He joutuvat maksamaan esim. facebookista, niin ei silloin viitsi ostaa kaikkea useampaan puhelimeen.

Kiinassa facebook on kielletty, käyttävät Weiboa.

Kyllä se on sallittu, mutta maksullinen. Mun kiinalaiset kaverit kertoivat. Siksi sitä ei kukaan kiinalainen yleensä käytä. Mutta näillä, jotka joutuu työnsä takia olemaan tekemisissä länkkäreiden kanssa, näillä on. Pystyisin jopa näyttämään sulle kiinalaisen kaverini facebookista, mutta vetoan hänen yksityisyyteensä tällä kohtaa ja en näytä. Ja nyt siis puhutaan Kiinassa asuvista kiinalaisista.

Vierailija
24/27 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kiinalainen kaveri kertoi Facebookissa, että Wuhanissa on kymmenien tuhansien ihmisten joukkohautoja ja ruumiita kuljetetaan niihin rekka-autoilla. Shangain pohjoispuolella on toinen joukkohauta johon kuskataan ruumiita yötä päivää. Netti on laitettu pois päältä monissa karanteenikeskuksissa. Tää ei ole mikään salaisuus Shanghaisten keskuudessa. Osaa ihmisistä ammuttu kun ne on yrittänyt paeta karanteenista.

Vierailija
25/27 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua mietityttää myös se, että jos kiinlaiset ovat sairastaneet tätä koronaa jo marraskuusta lähtien, miksi muka alkoivat tartuttamaan muita vasta sitten, kun julkaisivat tiedon koronasta. Tuli nimittäin mieleen esim. kaikki Lapin matkailijat jouluna...

Vierailija
26/27 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BREIBART! XD

Vierailija
27/27 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kiinalainen kaveri kertoi Facebookissa, että Wuhanissa on kymmenien tuhansien ihmisten joukkohautoja ja ruumiita kuljetetaan niihin rekka-autoilla. Shangain pohjoispuolella on toinen joukkohauta johon kuskataan ruumiita yötä päivää. Netti on laitettu pois päältä monissa karanteenikeskuksissa. Tää ei ole mikään salaisuus Shanghaisten keskuudessa. Osaa ihmisistä ammuttu kun ne on yrittänyt paeta karanteenista.

Mun kiinalainen kirjekaveri kertoi kuunatsien ottaneen maan haltuunsa ja lähtevät kohta leviämään valloituksillaan. Nyt muut maat kaaoksessa ja armeijat eristettyinä parakkeihinsa, joten helppo homma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi