Sanokaa yksikin hyvä syy, miksi minun pitäisi täältä mökiltä lähteä kotiini
Edes yksiriittävän järkevä perustelu riittää ja hyppään autooni ja ajan kotiini. Tosin en usko, että sellaista kykenette antamaan.
Kommentit (48)
Jos olet ollut kaksi viikkoa karanteenissa, niin sen kun olet siellä.
Vierailija kirjoitti:
Haluasin itseasiassa vaan tietää, että millä tekosyyllä menit sinne?
Ei tosiaankaan ole mikään mökkeilykausi, tai säätkään.
En millään tekosyyllä. Mökkeilen läpi vuoden ja tänäänkin oli suorastaan erinomainen sää, tosin ei minua säät hetkauta, oli ne millaisia tahansa.
Hmmm.... ei kai se Kauheasti haittaa, jos
- pysyt mökillä karanteenissa kaksi viikkoa ennen kuin käyt kyläkaupassa
- jos sairastut, niin pysyt mökillä, etkä lähde kuirmittamaan pitäjän terveyskeskusta.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut päivääkään karanteenissa. Minä en matkustele lainkaan, minä vain mökkeilen.
Vierailija kirjoitti:
- jos sairastut, niin pysyt mökillä, etkä lähde kuirmittamaan pitäjän terveyskeskusta.
Miksi minun pitäisi olla karanteenissa? Kyläkaupassa en käy lainkaan, en nyt enkä muutenkaan. Jos sairastun, niin tietenkin menen paikkakunnan terkkariin.
Ole siellä vain. Palaa sivistyksen pariin syksyllä. Totta kai sinä pärjäät. Syöt kalaa ja korvasieniä. Älä kuormita mökkikuntasi terveydenhoitoa. Pääasia että et valita etkä hakeudu iltapäivälehtien sivuille avautumaan tilanteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- jos sairastut, niin pysyt mökillä, etkä lähde kuirmittamaan pitäjän terveyskeskusta.Miksi minun pitäisi olla karanteenissa? Kyläkaupassa en käy lainkaan, en nyt enkä muutenkaan. Jos sairastun, niin tietenkin menen paikkakunnan terkkariin.
Ulkomailta palaavat, koska tulevat epidemia-alueelta, ovat karanteenissa.
Samoin sinä olet siirtynyt sinne epidemia-alueelta, joten....
Vierailija kirjoitti:
Ole siellä vain. Palaa sivistyksen pariin syksyllä. Totta kai sinä pärjäät. Syöt kalaa ja korvasieniä. Älä kuormita mökkikuntasi terveydenhoitoa. Pääasia että et valita etkä hakeudu iltapäivälehtien sivuille avautumaan tilanteestasi.
Miksi en saa kuormittaa mökkikuntani terveydenhuoltoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- jos sairastut, niin pysyt mökillä, etkä lähde kuirmittamaan pitäjän terveyskeskusta.Miksi minun pitäisi olla karanteenissa? Kyläkaupassa en käy lainkaan, en nyt enkä muutenkaan. Jos sairastun, niin tietenkin menen paikkakunnan terkkariin.
Tällä hetkellä ei kylläkään mennä yhteenkään terveyskeskukseen, vaan soitetaan. Ja mikäli et ole siellä kirjoilla, saisivat lyödä luurin korvaan!
Toki jos eristyksissä elelet omalla vastuulla, senkus vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärryksessäsi lienee vikaa?
Rautalangasta: ihmisten ei haluta lähtevän mökeille sen takia, etteivät he kuormita mökkipitäjän terveydenhuoltoa.
Lue: älä mene paikalliseen terveyskeskukseen. Jos se ei sinulle sovi, niin palaa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin sinä olet siirtynyt sinne epidemia-alueelta, joten....
Mistä ihmeestä sinä päättelet, että olen siirtynyt mökilleni epidemia alueelta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en saa kuormittaa mökkikuntani terveydenhuoltoa?
Koska heillä riittää resurssit vain omien asukkaiden hoitamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin sinä olet siirtynyt sinne epidemia-alueelta, joten....Mistä ihmeestä sinä päättelet, että olen siirtynyt mökilleni epidemia alueelta???
Jos et ole uusmaalainen, niin miksi sitten edes aloitit ketjun?
Olit mistä päin tahansa, niin paikallinen tk ei ole sinua varten. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärryksessäsi lienee vikaa?
Rautalangasta: ihmisten ei haluta lähtevän mökeille sen takia, etteivät he kuormita mökkipitäjän terveydenhuoltoa.
Lue: älä mene paikalliseen terveyskeskukseen. Jos se ei sinulle sovi, niin palaa kotiin.
Sinulla taas ei ole ymmärrystä senkään vertaa.
Ratakiskosta sinullekin. Ottaisit nyt ensin selvää, että mistä minä olen siirtynyt ja minne. Vasta sen jälkeen voit tehdä päätelmiä yhtään mistään.
Saattaahan olla niitä eräjormia, jotka huristelevat peräkärry täynnä säilykkeitä ym. pysähtymättä ja ovat kuin tatti siellä möksällään käymättä siinä kyläkaupassa, ilman mitään ihmiskontakteja ja jotka eivät varmuudella sairastu siellä mökillä ollessan koronaan ,olisivat siis saaneet tartunnan ennen lähtöään.
Kuka nämä sairastuneet sieltä mökeiltään kuskaisi ja mihin? Tälläisen minäminä- asenteen voisi näinä aikoina unohtaa.
Jos sairastut vakavasti viet jonkun papan paikan pienen kylän tehohoidosta ja se ei selviä, tajuatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin sinä olet siirtynyt sinne epidemia-alueelta, joten....Mistä ihmeestä sinä päättelet, että olen siirtynyt mökilleni epidemia alueelta???
Jos et ole uusmaalainen, niin miksi sitten edes aloitit ketjun?
Olit mistä päin tahansa, niin paikallinen tk ei ole sinua varten. Piste.
Saako täällä keskustella vain uusmaalaiset? Ja vaikka olisinkin, niin sekään ei vielä todistaisi yhtään mitään. Myös uusmaalaiset saavat käydä ihan vapaasti mökeillään, jos vaan tekevät sen lain sallimissa puitteissa.
Miten niin paikallinen tk ei ole minua varten????
Vierailija kirjoitti:
Jos sairastut vakavasti viet jonkun papan paikan pienen kylän tehohoidosta ja se ei selviä, tajuatko?
Mistä sinä tiedät, kuinka pienessä kylässä minä mökkeilen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut päivääkään karanteenissa. Minä en matkustele lainkaan, minä vain mökkeilen.
Öh, miten sä sinne mökille pääset jos sä et matkusta sinne? Nyt heräs mielenkiinto.
Haluasin itseasiassa vaan tietää, että millä tekosyyllä menit sinne?
Ei tosiaankaan ole mikään mökkeilykausi, tai säätkään.