Sanokaa yksikin hyvä syy, miksi minun pitäisi täältä mökiltä lähteä kotiini
Edes yksiriittävän järkevä perustelu riittää ja hyppään autooni ja ajan kotiini. Tosin en usko, että sellaista kykenette antamaan.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
No minä esitän kysymyksen? Mökkeiletkö eri maakunnassa missä asut?
No nyt tuli sentään jo ensimmäinen kysymys, hienoa!
Vastaus on: en mökkeile
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Uusimaa
Tämä ei ollut ap:n vastaus. Ap vastasi viestissä 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mökkeiletkö eri sairaanhoitopiirin alueella, missä itse asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mökkeiletkö eri sairaanhoitopiirin alueella, missä itse asut?
No niin, löytyihän ketjuun joku täyspäinenkin, joka tajuaa taustoittaa tiedot, ennen kuin alkaa laukomaan kommenttejaan.
ap
Ja vielä: Mökkeiletkö eri kunnassa, missä itse asut?
Vierailija kirjoitti:
Vastaus on yksiselitteisesti: en mökkeile.
Näin, jos te tampiot jotka täällä suu vaahdossa vinguitte, että minä vien ties kenenkä pappojen paikat enkä saa kuormittaa mökkipaikkakuntani terkkaria, olisitte vaivautunut ottamaan selvää, missä minä mökkeilen, niin asia olisi ollut selvä saman tien.
Minä siis todella mökkeilen oman kuntani alueella ja minulla on kaupunkini terkkariin ja sairaalaan 10 minuutin matka mökiltäni ja kotoani 8 minuuttia. On siis aivan yksi hailee, kummassa oleilen. Mökillä vaan on turvallisempaa, koska täällä ei ole ihmiskontakteja.
Syy miksi tämän ketjun avasin oli se, että täällä laumasielut vinkuu yhteen ääneen kitarisat suorana, että nyt kaikki pois sieltä mökeiltä, koska kuormitatte mökkipaikkakuntanne terveydenhuoltoa, ymmärtämättä, että iso osa mökkeilijöistä mökkeilee vähintäänkin oman sairaanhoitopiirinsä alueella ja myös erittäin monet ihan omassa kunnassaan. Eli: kaikki mökkeilijät eivät toimi vastuuttomasti eivätkä ohjeiden vastaisesti!
ap
Suurin arvoitus tässä on se, miksi kukaan (minä mukaanlukien) osallistuu ap:n narsistiseen inttämismasturbaatioon, kun netti on täynnä järkeviäkin aloituksia joita kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus on yksiselitteisesti: en mökkeile.
Näin, jos te tampiot jotka täällä suu vaahdossa vinguitte, että minä vien ties kenenkä pappojen paikat enkä saa kuormittaa mökkipaikkakuntani terkkaria, olisitte vaivautunut ottamaan selvää, missä minä mökkeilen, niin asia olisi ollut selvä saman tien.
Minä siis todella mökkeilen oman kuntani alueella ja minulla on kaupunkini terkkariin ja sairaalaan 10 minuutin matka mökiltäni ja kotoani 8 minuuttia. On siis aivan yksi hailee, kummassa oleilen. Mökillä vaan on turvallisempaa, koska täällä ei ole ihmiskontakteja.
Syy miksi tämän ketjun avasin oli se, että täällä laumasielut vinkuu yhteen ääneen kitarisat suorana, että nyt kaikki pois sieltä mökeiltä, koska kuormitatte mökkipaikkakuntanne terveydenhuoltoa, ymmärtämättä, että iso osa mökkeilijöistä mökkeilee vähintäänkin oman sairaanhoitopiirinsä alueella ja myös erittäin monet ihan omassa kunnassaan. Eli: kaikki mökkeilijät eivät toimi vastuuttomasti eivätkä ohjeiden vastaisesti!
ap
En. Uusimaa