Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläiset

Vierailija
26.03.2020 |

Oletteko koskaan ollut itä-helsingissä?kuinka paljon masennuitte?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan. Itä-Helsinki on joka tapauksessa aina parempi kuin vaikkapa Etelä-Helsinki. Otan mieluummin laitapuolenkulkijat kuin itseään täynnä olevat egoistipellet.

Vierailija
2/12 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Itä-Helsingissä, jossa on hyvin monenlaisia alueita merenrantahuviloista kauhu-Itikseen.

Olen edelleen psyykkisesti terve ja suosittelen samaa sinullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mikään täydellinen idylli mutta ainakaan eivät asu missään Kälviällä

Vierailija
4/12 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään, joka perhe asuu Itä-Helsingissä meren rannalla miljoonien arvoisessa talossaan. En nyt suorastaan masentunut siellä, mutta kyllä vähän kirpaisi!

Vierailija
5/12 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juurikaan. Itä-Helsinki on joka tapauksessa aina parempi kuin vaikkapa Etelä-Helsinki. Otan mieluummin laitapuolenkulkijat kuin itseään täynnä olevat egoistipellet.

Me asutaan egoistipellejen alueella. Kiitos. En tiedä mikä tekee susta paremman ihmisen? Kerro.

Vierailija
6/12 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Helsingissä otat.

Itä-Helsingissä sut otetaan.

NAM.

Vierailija
7/12 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran käynyt Myllypurossa, en masentunut. 

Vierailija
8/12 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun täällä. Ei masenna. Asun viihtyisällä alueella. Täällä on erilaisia asuinaluita. Itä on oikeasti mainettaan parempi.

Vierailija
9/12 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Helsinki on pirun laaja-alue. En ole koskaan masentunut, kun ystävillä olen vieraillut. Paljon on viehättäviä paikkoja esim suurlähetystö alueet ovat kauniita paikkoja. Vanhakaupunki, Marjaniemestä tykkään myös ja Kulosaaresta..

Itsehän siis egoistipelleilen Etelä-Helsingin reunamilla, Kaisaniemenpuiston kupeessa.

Vierailija
10/12 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri muutti kuukausi sitten kantakaupungista Kontulaan, ja on oikein tyytyväinen. Mun piti mennä kylään, mutta enpä nyt ehtinyt kun tuli korona väliin. Harmin paikka. Mutta kaverikaan ei ole siis masentunut. 

Vierailija
11/12 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri muutti kuukausi sitten kantakaupungista Kontulaan, ja on oikein tyytyväinen. Mun piti mennä kylään, mutta enpä nyt ehtinyt kun tuli korona väliin. Harmin paikka. Mutta kaverikaan ei ole siis masentunut. 

Kuukausi sitten vielä mitään koronarajoituksia ollut.

Vierailija
12/12 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Helsinki on suurelta osin meren rannalla. Olen täällä asunut suurimman osan elämääni, olen myös asunut länsipuolella Larussa sekä keskustassa. Ihan kivaa on ollut, en osaisi kuvitella asuvani muualla. Nykyään Helsinki on kyllä liian mo ni kulttuu rinen valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi