En voi pitää hameita ja kävellä paljoa kun reidet hinkkaa toisensa vereslihalle, mistä apu
Kommentit (17)
vakkaristi laitan aamulla suihkun jälkeen sekä ip uudelleen, kyllä pelittää
imee kivasti kesäkosteuden muualtakin
Onneksi meidät kaikki on valettu samasta muotista eikä kenelläkään voi olla toisenlaista vartaloa kuin minulla itselläni.
Jalkoja ja lantioita kun on erilaisia, ystävä hyvä.
[/quote]
Jos painaa 50kg ja reidet hinkkaa yhteen niin sitten vois olla liikunta aiheellista, että vähän kiinteytyis reidet! Mä painan 51 tai 52kg eikä ole ikinä ollu tuota ongelmaa!!
Ei edes raskaana ollessa kun oon painanu 17-20kg enemmän
[/quote]
Ei kyse ole painosta, eikä liikunnan määrästä tai lihaskunnosta, vaan yksinkertaisesti rakenteesta!!! Jos reidet ovat sen malliset, niin nehän hinkkaavat vaikka mitä tekisi. Päinvastoin reisilihakset kasvaesaan voivat jopa hangata lisää, ts. kyse ei kiinteytyksen tarpeesta.
Onpahan viheliäinen ongelma. Mä olen kyllä malliltanikin sellainen, että reisien väliin ei jää edes näin normaalina harrastajaurheilijanakaan mitään rakoa ja ei muuten ole rasvaprosentti hirmuinen. Mä käytän noita pätkästyjä sukkiksia, mutta talkkia vois tosiaan kokeilla. Kiitos vinkistä.
Mulla sama ongelma. Joko olisi pikapuoliin laihdutettava yhdet 10 kiloa, tai sitten oltava shortseissa ja housuissa koko kesä.
Kait niitä olisi sellaisia pikkasen lahkeellisia alushousuja? Vaaleaa mikrokangasta niin tuntuisivatkin kivoilta? Ja saumattomia, tietty.