Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä luovutan, tulen sairastumaan koronaan kumminkin!

Vierailija
26.03.2020 |

Olen vahvasti riskiryhmää ja töissä päiväkodissa. Mitään ei ole tehtävissä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tulee  olemaan monen riskiryhmäläisen kohdalla. Siksi minä ja moni muu suomalainen olemme jo tovin välttäneet turhia kontakteja ja pysytelleet kotonamme vaikka ei riskiryhmää ollakaan, että taudin eteneminen hidastuisi ja teille riittäisi hoitoa jos tauti saavuttaa teidät. En minä kotonani kökötä siksi, että itseni puolesta pelkäisin.

Lämmin kiitos sinulle ja kaltaisillesi :) Toivottavasti osaisimme kaikki laittaa saamamme hyvän kiertämään.

Vierailija
22/26 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin viimeiseen saakka saada lääkäriltä suositusta että siirrettäisiin muihin töihin. Olen varhaiskasvatuksessa, tulilinjalla, ja kuulun riskiryhmään perussairauteni, biologisen lääkityksen ja verenpaineen vuoksi.

Ei kuulemma kirjoita, töihin voi mennä päiväkotiin normaalisti vaikka olisikin riskiryhmää, kaikkia työtehtäviä voi tehdä normaalisti, vaikka thl n suositusten mukaan riskiryhmäläiset (perussairast, iäkkäät ja immuunivastetta laskevien lääkkeiden käyttäjät) eivät saa mennä töihin kouluun tai päiväkotiin.

Jotta taidan olla kohta vainaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on biologinen lääkitys? :D

Vierailija
24/26 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääkäri neuvoi hyvää yskimishygieniaa niin lasten osalta kuin aikuistenkin. Olin kuolla nauruun!

Vierailija
25/26 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on biologinen lääkitys? :D

https://www.potilaanlaakarilehti.fi/artikkelit/mika-on-biologinen-laake/

Vierailija
26/26 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on tullut tunne, että on erittäin hankalaa säästyä tältä virukselta. Kiinnitän huomioni nyt vain siihen, etten vahingossakaan levitä sairautta. Huivi kasvoillani ei pidä virusta ulkona, vaan jos sellainen minulla on, niin toivottavasti sisällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme