Minä luovutan, tulen sairastumaan koronaan kumminkin!
Olen vahvasti riskiryhmää ja töissä päiväkodissa. Mitään ei ole tehtävissä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Luoja meitä varjelkoon.
Luojaa ei ole olemassakaan. Tuudittaudu sillä ajatuksella ennenkuin saat tartunnan.
No onneksi tehohoitopaikkoja riittää kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luoja meitä varjelkoon.
Luojaa ei ole olemassakaan. Tuudittaudu sillä ajatuksella ennenkuin saat tartunnan.
Sinulla varmaan asiasta pätevää tietoa.
Ei ole mitään syytä paniikkiin, se on pikkuflunssa vain!
Minulla on vähän samat fiilikset. Mitä tässä panikoimaan kun sairastamme tämän kumminkin ennemmin tai myöhemmin.
Minua harmittaa vain se että en todennäköisesti kuolen ennen kuin winds of winter julkaistaan.
En pelkää koronaan sairastumista vaan siihen kuolemista. Taustalla keuhkosairaus. Teen etätöitä, mutta jos yritetään pakottaa pois kotoa takaisin töihin, otan lopputilin. Henkeni on itselleni arvokkaampi kuin työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Heikot kuolee kumminkin tähän
Tyhmät ja uhmakkaat kuolee tähän, fiksu osaa huijata kuolemaa.
Minä ihmettelen miten ei muka päiväkodissa töissäolevat riskiryhmäläiset voi tehdä jotain paperihommia? Ei kai niiden ole pakko nyt olla etulinjassa kun hoitajia on taloissa yhtä paljon kuin lapsia??
Peskää käsiä, tää on normiflunssaa t. Katri
Tehtiinpä mitä tahansa, noin miljoona ihmistä tulee sen sairastamaan. Ennemmin tai myöhemmin. Nämä on hidastekeinoja, mitä me tehdään. Mutta n. 98 prosenttia parantuu.
Virusta on mahdotonta pysäyttää, tämä on täysin selvää, hidastaa voi.
Se arkinen elämä, johon ollaan totuttu, ei palaa ainakaan vuoteen. Tämä on kaikkien tiedostettava.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen miten ei muka päiväkodissa töissäolevat riskiryhmäläiset voi tehdä jotain paperihommia? Ei kai niiden ole pakko nyt olla etulinjassa kun hoitajia on taloissa yhtä paljon kuin lapsia??
Ei kuulemma voi. Kaikki ovat samalla viivalla työsuojelun suhteen.
Taas tätä naisvaltaisten alojen ulinaa
Don't fear the reaper
(Hyvä biisi!)
Samat tunnelmat.
Ottaa päähän kaikki etätöitä tekevien kitinät ja höpinät turvaväleistä.
Näin tulee olemaan monen riskiryhmäläisen kohdalla. Siksi minä ja moni muu suomalainen olemme jo tovin välttäneet turhia kontakteja ja pysytelleet kotonamme vaikka ei riskiryhmää ollakaan, että taudin eteneminen hidastuisi ja teille riittäisi hoitoa jos tauti saavuttaa teidät. En minä kotonani kökötä siksi, että itseni puolesta pelkäisin.
Aika synkältä näyttää, kieltämättä.