Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailukumpppani tilaa kolme pitsaa joka perjantai

Vierailija
25.03.2020 |

Ja sitten hän syö ne pitsat viikonlopun aikana.
Mitä ajatuksia herättää teissä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On urheilluninen ja hyvä kroppainen kuitenkin. 

Vierailija
2/14 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä jo on ~1000 kcal, kolmessa triplasti. Kolesterolit taivaissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli keittää kahvin illalla ja juo sen sitten aamulla mikrossa lämmitettynä, säästää ilmeisesti aikaa.

Mikäs siinä :D

Vierailija
4/14 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna olen vähän hämmentynyt tästä tavasta. Kolme pitsapakettia aina keittiön pöydällä perjantaina. 

Vierailija
5/14 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen suositus on vähän enemmänkin kuin 1000 kcal päivässä.

Vierailija
6/14 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä muuten, mutta outoa että haluaa syödä pitsaa kylmänä/uudelleenlämmitettynä. Ei ole yhtään sama kuin tuore. Saman tien voisi ostaa pakastepitsoja.

Vierailija
7/14 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna olen vähän hämmentynyt tästä tavasta. Kolme pitsapakettia aina keittiön pöydällä perjantaina. 

Menet hänen luokseen viikonlopun viettoon ja hän on tilannut itselleen kolme pizzaa? Kerro lisää, miten se viikonloppu Porvoossa siitä etenee.

Vierailija
8/14 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädetön ja tuhlaileva urpo. Järkevä ja kätevä ihminen leipoo kolme pitsaa viikonlopuksi itse. 

Vierailija
9/14 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotipitsan pikkupitsoissa jossa on muuta täytettä kun pelkästään juustoa ja kasviksia on helposti 1200-1500 kaloria. Noissa turkkilaisten pitsoissa yleisemmin 1500+ jos on taas muuta täytteitä, kun pelkkä juusto ja kasviksia. Voi käydä jopa 2000 kalorin toisella puolella, jos on oikeen kunnon mätöt.

Jos syö vaan sen pitsan per päivä, niin eihän se niin hirveää ole, mutta ei kyllä veirsuonet tykkää. 

Vierailija
10/14 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tuolla dieetillä jaa siis tuhansia kaloreita miinukselle, ja laihtuu. Se kolesteroli ei ole ongelma kuin osalle ihmisistä muutenkaan.

Vierailija
11/14 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä muuten, mutta outoa että haluaa syödä pitsaa kylmänä/uudelleenlämmitettynä. Ei ole yhtään sama kuin tuore. Saman tien voisi ostaa pakastepitsoja.

Mitämitä, pizzeriapitsathan ovat suorastaan taivaallisen hyviä seuraavana päivänä! Ja nimenomaan huoneenlämpöisenä.

Vierailija
12/14 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan vain yhden pizzan ja yhden tuplarullakebabin. Ei tarvitse miettiä syömisiä koko viikonloppuna.

Olen nainen, 160 cm ja 51 kg.

Tiedän, on epäterveellistä, mutta ruoka ei kiinnosta minua kuin polttoaineena. Jos en tekisi näin, niin eläisin teellä ja kanelikorpuilla viikonloput.

Vierailija
13/14 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veli keittää kahvin illalla ja juo sen sitten aamulla mikrossa lämmitettynä, säästää ilmeisesti aikaa.

Olen kahvilassa saanut jääkaapista muovipullosta kuppiin kaadettua kahvia. Lämmitettiin kattilassa. Oli paljon parempaa kun keittimessä seissyt kahvi.

Vierailija
14/14 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kahvilassa saanut jääkaapista muovipullosta kuppiin kaadettua kahvia. Lämmitettiin kattilassa. Oli paljon parempaa kun keittimessä seissyt kahvi.

Suunnittelija kun olen niin tuppaa kahvi jäähtymään kupissa. Joskus lämmäytin mikrossa, ja huomasin, että maku ei juurikaan kärsi.

Niinpä aloin kotona tekemään niin, että tein kahvia reilummin ja kupin täytettyäni napsautin keittimen pois päältä. Näin saan nopsaan uuden kupillisen kahvia, mikrossa lämmitettynä tai ilman.

Kahvin pilaa se jatkuva kuumalla levyllä pitäminen, tulee se palaneen kahvin paha maku.

Vaimo ei usko, ja keittää aina uutta. Mutta kun salaa laitan kuppiin tunteja sitten keitettyä lämmitettynä, juo mitään huomaamatta ihan tyytyväisenä 😎