Tunnetko ketään työttömiä halveksivaa työssäkäyvää joka nyt lomautettiin tai joutui
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Aina on töitä. Naikille. Miksi luuseri et hae. Ihan sama, mikä ala tai palkka.
Menisit kaupankassalle, laiskuri.
Nikellä töitä? Avataanko tänne uusi lenkkaritehdas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisit kaupankassalle, laiskuri.Nikellä töitä? Avataanko tänne uusi lenkkaritehdas?
Reps 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ne kauan ole työttöminä, toisin kuin kaltaisesi reppanat
En ole työtön. Olin, mutten ole enää 😁. Minne ne menee töihin kun on satojatuhansia taistelemassa samoista työpaikoista?
luuletko ettei ruokapaikoille ole kysyntää kun tilanne palaa normaaliksi?
Luuletko ettei kuluttaminen jatku?
Joku ostaa konkurssipesältä jäämistön halvalla, velallinen joutuu kuseen ja rikkaat rikastuu.
Ei ihme että olet työtön
Miten sä voit olla työssä, kun et ymmärrä muutaman sanan lausetta tuosta alusta? Kyllä työttömäksi jää jatkuvasti ihmisiä, jotka luulevat eitteivät koskaan jää. Suhdanteet vaihtelevat ja aloja tulee ja menee. Työttömien joukko on koko ajan vaihtuva.
Vastaus alkuperäiseen: olen noita tiennyt aiemminkin. Eivät he kavereitani ole, mutta en elä tynnyrissä ja tunnen ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole työtön. Olin, mutten ole enää 😁. Minne ne menee töihin kun on satojatuhansia taistelemassa samoista työpaikoista?
Joku ostaa konkurssipesältä jäämistön halvalla, velallinen joutuu kuseen ja rikkaat rikastuu.
Ei ihme että olet työtön
Uskon että moni säikähti lopullisesti ja päättää jättää kuluttamisen minimiin koska huomaa ettei tarvitse kuluttamista ja kotonakin voi syödä edullisemmin ja hyvin.
Vai oikein uskot... no joku uskoo jumalaan, toinen joulupukkiin. Sinä tuohon...
Vierailija kirjoitti:
Menisit kaupankassalle, laiskuri.
Missä tämä kaupan kassa sijaitsee? Milliata palkkaa aattelit maksaa? - Saattaisin harkia hakevani ja ottavani paikan vastaam
En tunne. En myöskään ymmärrä miksi suomalaiset ovat niin vahingoniloisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että olet työtön
Miten sä voit olla työssä, kun et ymmärrä muutaman sanan lausetta tuosta alusta? Kyllä työttömäksi jää jatkuvasti ihmisiä, jotka luulevat eitteivät koskaan jää. Suhdanteet vaihtelevat ja aloja tulee ja menee. Työttömien joukko on koko ajan vaihtuva.
Vastaus alkuperäiseen: olen noita tiennyt aiemminkin. Eivät he kavereitani ole, mutta en elä tynnyrissä ja tunnen ihmisiä.
Ymmärsin, en vain usko kaikkea mitä luen netistä.
Voinhan minäkin kertoa olevani Thaimaan kuninkaan jalkavaimo, joka kirjoittelee juuri nyt Saksan alpeilta, mutta en odota teidän uskovan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ketään meidän tuttavapiiristä ei ole koskaan ollut työtön eikä koskaan tule jäämään työttömäksi, miksi? No katsos jotkut osaa valita alan oikein jossa liksa kohillaan :)) Ja joo, kaikki me halveksitaan työttömiä ja toivotaan että tää korona vähän harventaisi loisiajoukkoa.[/
Miten se liksan määrä tähän liittyy?
Ja kysymykseen luulen että tunnen mutta eivät ole paljoa itsestään huudelleet 🙄
Ja sitten heräsin.
Tiedän yhden työttömiä halveksivan tyypin (ei ole tuntevinaan työtöntä siskoaan), on nyt lomautusuhan alla, ja aivan raivona.
Blaa blaa. Joka päivä haettava 6 h vaikka minne vaikka niitä paikkoja johon mahdollisuuksia päästä on auki 3 viikossa ja otettava vastaan nollasopparilla vastaan osa-aikatyö 260 km:n päässä tomaattitarhalla 6€/h vaikka ei ole autoa. Oikeastaan sitä palkkaa ei tarvitse niin maksaakaan, turhia kriteereitä.
Tämä on urhea ja nöyrä työtön jonka hyväksymme.