Alan toivoa, että sairastuisin koronaan
Ihan hirveä tunne kun olen alkanut tosissani ajatella, että olisi hyvä saada korona nyt. Tilanne on kuitenkin suht alussa ja sittenhän se olisi ohi. Oletan, että jonkinlainen immuniteetti tulee sairastumisen myötä.
Olen suht perusterve keski-ikäinen. Nyt on vähän päänsärkyä ja kurkussa pieniä tuntemuksia, mutta nuo nyt voi johtua mistä vain.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkäisit koronaa? Moni selviytyy. Riskiryhmiä ja vanhuksia on suojeltava. Perustervekin voi sairastaa pitkään mutta selviää.
Enhän mä sitä pelkääkään! Mietin vaan, että sen voisi sairastaa ”pois päiväjärjestyksestä” sen sijaan että odottelisi kuukausikaupalla tuleeko se vai ei.
Voi kun sen voiskin sairastaa pois päiväjärjestyksestä. Valitettavasti tää tauti voi olla kohtalokas nuorelle ja terveellekin joten voi olla et omalle kohdalle napsahtais just se 2kk kestävä tauti tehohoitojaksoineen. Siks mä en mielelläni sairastuis nyt tai koskaan.
Miksi pelkäisit koronaa? Moni selviytyy. Riskiryhmiä ja vanhuksia on suojeltava. Perustervekin voi sairastaa pitkään mutta selviää.