Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön minipillereitä - silti raskaana???

28.06.2006 |

Apuva! Onko täällä ketään, joka olisi tullut raskaaksi siitä huolimatta, että syö cerazette-minipillereitä???

Olen syönyt pillereitä viime joulukuusta asti ja imetän edelleen vajaan 9kk ikäistä lastani. Olen syönyt pillereitä tosi säännöllisesti, edellisen kerran pilleri on myöhästynyt yli 3h joskus maaliskuussa. Myös menkat ovat tulleet ihan säännöllisesti tähän asti, mutta nyt ne ovat n. 10 päivää myöhässä.

Väsymys, palelu ja rasvaisen ruuan aiheuttama etominen vaan pisti miettimään...

VASTAILKAAHAN!

Kisuli

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkka että ei jätä yhtäkään pilleriä. Vaikutus myös häviää jos on kova ripuli, oksentaa tai syö joitakin antibiootteja. Mulla oli sama tilanne v-02. Oli 3 lasta jo ja miehellä 2. Minareita söin ja olen AIVAN varma että yllä mainittuja asioita ei pidä paikkaansa mun kohdallani. Raskaana olin MUTTA olikin sit rv 7 tuulimuna. Tästä kuitenkin syntyi meidän ajatus että " olisihan se silti kiva" ....ja lopputulos on nyt 2,5v. Tee testi niin ei tartte murehtia ja miettiä.

Vierailija
2/4 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mahdollista, vaikka mahdottomana itsekin olen pitänyt!

Eli kannattaa testata :) Varsinkin, jos kk-tiset ovat olleet jo yli viikon myöhässä, niin tulos pitäisi olla suht varma.

Itse tein testin viikon jälkeen, kun ei mitään kuulunut ja sieltä pamahti plussat ruudulle, niin että silmissä välkkyi!

Oli aikamoinen jymy-yllätys. Mutta nyt odotetaan kumpikin esikoista innolla, vaikka pieni " järkytys" tuo ensin oli.

Mutta eiköhän se kaikilla, kun ei ole laisinkaan varautunut tuohon tietoon.

Tsemppiä ja testailemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri viikoista varmuuden : 9vk + 4pv.

Että silleen.

Edellinen 9kk, ja uusi vauva ei todellakaan ollut suunnitelmissa!

Vierailija
4/4 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut oireilen vaan edelleen... Oottelen nyt muutaman päivän ja testaan sitten uudelleen...

Hassuinta tässä olotilassa on se, että vaikka vauvaa ei ole yhtään kyllä edes ajateltu, kun on kaksi pientä muutenkin, niin jollain tavalla olin kuitenkin pettynyt tuohon negatiiviseen testitulokseen... Alitajuista vauvakuumetta?!

Kisuli