Ruoka tai juoma, jonka syömisen jälkeen olet oksentanut?
Itsellä pinaattikeitto. Sitä pakkosyötettiin minulle lapsena päiväkodissa ja oksensin. Vielä nyt melkein nelikymppisenä pelkkä sen haju etoo.
Kommentit (48)
Kiwi. Jos syön kokonaisen, pieni pala esim koristeena käy
Ja tässäkin aiheessa päästään miesten haukkumiseen... uli uli eksä sitä ja tätä
Banaani. Ensin iskee kamala vatsakipu, sitten nousee oksennus ja kerran tuli täysi vesiripuli. Oli aivan kamala se kerta. Olin juonut jotain smoothieta kauppakeskuksessa ja ripuli meinasi tulla housuun. Juoksin sinne, missä tiesin vessojen olevan. Remontissa! Tuskanhikisenä juoksin ympyrää, enkä tiennyt mihin mennä, kunnes ryntäsin Espressohouseen vessaan. Vähän ehti tulla housuun ripulia ja se oli kun vesiputous kun vihdoin sain perseeni pöntölle.
Vierailija kirjoitti:
Oletko samanlainen pahoinpitelijänarsisti?
Kiinalainen ruoka.
Sain kerran oksennustaudin ja yökkäsin muutamaa tuntia aikaisemmin syömäni kiinalaisen ruoan ulos. Kyse ei siis ollut ruokamyrkytyksestä. Ruoka oli hyvää ja tuoretta.
Sen jälkeen meni pitkään ennen kuin halusin edes maistaa kinkkisapuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Banaani. Ensin iskee kamala vatsakipu, sitten nousee oksennus ja kerran tuli täysi vesiripuli. Oli aivan kamala se kerta. Olin juonut jotain smoothieta kauppakeskuksessa ja ripuli meinasi tulla housuun. Juoksin sinne, missä tiesin vessojen olevan. Remontissa! Tuskanhikisenä juoksin ympyrää, enkä tiennyt mihin mennä, kunnes ryntäsin Espressohouseen vessaan. Vähän ehti tulla housuun ripulia ja se oli kun vesiputous kun vihdoin sain perseeni pöntölle.
Kiitos tästä seikkaperäisestä selvityksestä suolesi toiminnasta ko. tilanteessa. Sitähän ei tosin kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko samanlainen pahoinpitelijänarsisti?
Kunpa olisinkin, niin parisuhteeni kestäisivät pidempään.
Balut ,kolme kertaa yritetty, eri maissa. Ja joka kerta tuli ylös .