Ruoka tai juoma, jonka syömisen jälkeen olet oksentanut?
Itsellä pinaattikeitto. Sitä pakkosyötettiin minulle lapsena päiväkodissa ja oksensin. Vielä nyt melkein nelikymppisenä pelkkä sen haju etoo.
Kommentit (48)
Valion appelsiinimehu. Join avatusta purkista lasillisen ja ilmeisesti se oli mennyt huonoksi, koska tuli ylös saman tien.
Salmiakkikossu!
Tuli kätevästi samanmakuisena paluupostissa. :D
Vikahan siis ei ollut juoman maussa, vaan muissa sen ominaisuuksissa.
Olenko ainoa, jota alkoi oksettaa tätä ketjua lukiessa? Hehe.
Mulla on herkkä oksennusrefleksi. Välillä noussut oksennus suuhun pelkästä niistämisestä, wtf?
Koulun liha- ja kanakeitto. Pakotettiin syömään. Perunat olivat puoliraakoja ja ituisia. Liemen maku ok, mutta haju pistävä, virtsanomainen. Elukka kuin elukka, liha oli aina jänteistä ja sitkeää, suorastaan purkkamaista. Tulee kylmät väreet vieläkin.
Tulipa inhottavan elävä muistikuva ensimmäisestä pitsasta, jota lapsena söin. Siinä oli paistettua jauhelihaa ja keskellä puoliraaka kananmuna, semmonen lilluvainen... Silloin tuli oksu, enkä vuosiin voinut syödä mitään pitsaa, kun yhdistin sen vain siihen.
Tomaattisilli. Isäpuoli pakotti lapsena selkäsaunan uhalla syömään niitä limaisia paloja. No, ei siitä syömisestä mitään hyötyä ollut sillä sain vyön solkipäästä reisilleni kuitenkin, kun "kapinoin" oksentamalla. Voin pahoin nykyäänkin näin viisikymppisenä kun näenkin sen purkin.
Pad Thai. Sain ruokamyrkytyksen. En pysty syömään enää.
Helmeilevä omppuviini. Vähän liikaa tuli juotua teininä sitä äklönmakeaa huoneenlämpöistä litkua :D
Siskonmakkarakeitto. Mummolassa pakotettiin syömään homeisia siskonmakkaroita ja sitten lensikin purjo kaaressa.
Pestokastike. Olen syönyt sitä kerran elämässäni ja oksentelin loppuillan, toiste en syö. Myöhemmin sain kuulla, että pestossa olevat pinjansiemenet eivät sovi migreenipotilaille.
Yläasteella ja lukiossa kanakeitto. En tänä päivänäkään tiedä, mitä ne siihen kouluruokalassa laittoivat, mutta oksensin joka kerta kun sitä oli. Enkä oksentanut sen takia että olisin inhonnut sitä, päin vastoin, se oli ihan hyvää. Ehkä olin yliherkkä jollekin ainesosalle. En ole aikuisenakaan kanakeittoja syönyt.
Makkarashotti, siis raakaa viinaa makkarasta tehdyssä "lasissa" kaverin kesämökillä.
Itsetehty banaanipirtelö lapsena. Oli jäänyt pieniä banaanin paloja siihen ja ne sai oksentamaan. Ei ole toiste tehnyt mieli.
Päärynän jälkeen sairastuin mahatautiin pienenä, meni aikuisikään asti että pystyin syömään taas.
Popcornin kanssa sama homma, tosin meinaan tukehtua siihen aina muutenkin (jää kiinni kurkkuun), eli en syö.
Härkis.
Oli hyvää mutta tuli muutaman tunnin päästä ylös. Samalla koko mahan sisältö tyhjentyi eli yrjöäminen loppui vasta silloin.
Yrtin uudestaan ja sama homma.
Kolmatta kertaa ei tule!
Vierailija kirjoitti:
Etanat. Narsisti-ex pakotti siskonsa häissä minut syömään niitä (jos en olisi syönyt, kotona olisi tullut turpaan) ei halunnut että annan meistä pariskuntaa junttia kuvaa. Oksennushan siinä tuli ja sen jälkeen jaksoi vielä vi**uilla loppu häiden ajan että on se emäntä tainnut ottaa liikaa pohjia.
Mukavan henkilön kanssa menit sitten naimisiin. Kaikkea sitä.
Banaani ja itse tekemäni herne pyree. Banaani aiheutti tuskallisen vatsakivun, närästyksen ja turvotuksen ja sitten toivoinkin olevani lähempänä vessaa tai lavuaaria. Ja se herne pyree oli vain jotain niin kauheen makuista että muutaman lusikallisen jälkeen oksensin. Ruokaa en halua roskiin heittää, niin yritin syödä sen vaikka kamalaa olikin mutta vatsa oli eri mieltä.
Darrassa teki mieli pizzaa ja kebabia joten tiasin molemmat. Söin kummastakin ja aivan liikaa, oli pakko laatata.