Kävin tinder-treffeillä. En tuntenut mitään vetoa, mies sen sijaan katsoi minua "kiimaisesti"
Mies oli siis muutoin mukava ja meillä oli ihan kivaa. Mitään kemiaa ei minun puoleltani ollut ollenkaan, ja tämän huomasin heti ensimmäisten sekuntien aikana. Treffit olivat siis sellaiset, että käytiin vaan pienellä kävelyllä. Mies kuitenkin vähän väliä treffien aikana katsoi minua tosi pitkään, merkitsevällä katseella, jossa oli jotain seksuaalista. Tiedätte kyllä, kyllä sen tuntee kun joku katsoo sillä silmällä, "kiimaisesti". Jäi mietityttämään että aika outoa, että pelkkä treffitilanne oikeuttaa tuollaiseen. Se, että olen suostunut ensimmäisille treffeille, niin minua saa katsoa kuin lihakimpaletta, himoiten, kiimaisesti. Yhdistettynä siihen, että mies ei miellyttänyt minua siinä mielessä OLLENKAAN. Ahdisti, kun hän jollain verukkeella yritti tulla lähelleni tai katsoa *ersettäni. Ajatuksia, mielipiteitä?
Kommentit (25)
Nyt lähden katselemaan fileitä kauppaan Ap. U know ..
Sillä silmällä .. On porsaksia, lampaksia .. mitähän sitä ostaisi ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on mahdollista. Joskus Espanjassa yksi rupunen gigolo tuli juttelemaan kadulla. Omasta mielestään ilmeisesti todella tasokas ja oli pillua vailla. Ajatteli, että saa helpolla minulta.
No, kävimme teellä ja kävelimme ympäri Barcelonaa. Kävimme vaatekaupoissa ja hän oli makutuomarina. En ostanut mitään. Kokoajan intti, että pitäisi mennä hänen luokseen kukkuloille.
Lopulta kello oli aika paljon ja päädyimme istumaan aukiolle. Yritti tosi kovaa. Minä en edes avannut suuta, että olisi voinut suudella. Lopulta sanoin, että en halua häntä. Sanoi siihen, että olen aikamoinen. Kävelin pois ja hän tuijotti käsiään. Mikä lie tapaus.Miksi ylipäätään otit tuollaisen mukaasi kun hänen aikeensa olivat sinulle alusta asti selvät?
Ulkomailla on paljon tuollaisia miehiä, jotka istuvat aukiolla ja huutelevat naisille kaikenlaista. Flirtti on siellä osa arkea. Paikalliset naiset eivät reagoi.
En voi sille mitään, että minua alkaa aina naurattamaan vaikka vain joku puliukko huutelisi minulle kauneuksia. Reagoin ihmisiin.
En voi sille mitään, mutta minun on aina pakko vastata noille puliukoillekin. Olen sellainen.
Yhdentoista päivän matka Barcelonaan maksoi majoituksineen 350 €. Finnairin lennot ja majoituimme La Ramblalla (30 m sivukadulla), meillä oli isohko huone ja mummo kävi siivoilemassa ”kytiksellä” huoneessamme aina, kun olimme pois.
Matkaoppaat olivat ilmaisia, kadulta noukittu.
Vierailija kirjoitti:
Olen uteliaisuuttani seurannut Australian Ensitreffit alttarilla -sarjaa. Ns asiantuntijat eivät ole ainakaan v. 2018 pareista saaneet ainuttakaan toimimaan, ei edes niitä, jotka yrittivät toisen "puolison" kanssa. Naiset ovat olleet määrätietoisia ja aloitteellisia (paitsi muutama Barbie), mutta miehet ovat olleet täysin nynnyjä. Suorastaan naurettavuuteen saakka, mutta jos sitä vetoa ei ole, niin sitä ei ole. Ja sen vedon pitää näky kymmenessä sekunnissa, jos sitä oikeasti on. Kannettu vesi ei kaivossa pysy! Miten kuvista voi saada käsityksen ihmisestä. Hyvä kirjoitustaito ja huumorintaju voi kiinnostaa, mutta vain ystävyyden tasolle, ei välttämättä muuhun.
Totta kai tuollaisiin paritusohjelmiin päätyvät vain avuttomat nysverömiehet. Aloitteelliset miehet löytävät naisen ilman psykologien apuakin.
Ulkomailla on paljon tuollaisia miehiä, jotka istuvat aukiolla ja huutelevat naisille kaikenlaista. Flirtti on siellä osa arkea. Paikalliset naiset eivät reagoi.
En voi sille mitään, että minua alkaa aina naurattamaan vaikka vain joku puliukko huutelisi minulle kauneuksia. Reagoin ihmisiin.