Nyt se alkaa! Jo kolme kuollut!
Kommentit (264)
Todella vähän edelleen. Olen ihmeissäni seurannut, että milloin alkaa Italian meininki, rauhallista on. Onneksi <3
Pelkään vain sitä, mitä tapahtuu kun 200 000 Espanjan vanhusta tulee tänne.
kyllä nyt on masnoitu koko avusta kaarti ja ja ay pellet kehumaan hallituksen saamattomuutta
Vierailija kirjoitti:
Voisivat kertoa vertailun vuoksi montako on mennyt muihin flunssiin. Paria kuollutta nyt sit kauhistellaan.
Ihan vaan vertailun vuoksi, viime vuonna ei kuollut ketään koronaan
Tänään pakollinen kauppareissu. Ja sitten parkkihallin sisäänkäyntiovella juntteja tuhkakeuhkoja tupakalla. Tupakoijat levittää tehokkaasti koronaa. Heillä tartuntariski on 40 % korkeampi kuin normiväestöllä. Käryttäkää kotonanne tautilingot!
Vierailija kirjoitti:
Oho, kaksi iäkästä ja yksi keski-ikäinen joka kuului riskiryhmän perussairauksiensa takia. Paljonkos sitä influenssaan kuolikaan vuosittain...?
Paljonkos sitä koronaan kuolikaan vuosittain?
ai niin, eihän koronaa ole edes ollut olemassa kokonaista vuotta
Vierailija kirjoitti:
2018 influenssaan kuoli Suomessa 400 henkilöä. Aika kaukana on koronan luvut vielä. Kun mennään reippaasti yli tuhannessa niin sitten pidän tätä jo muuna kuin perusflunssana.
http://www.stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2020/kuinka-monen-kuoleman-s…
Miksi sinä vertaat kokonaisen kalenterivuoden kuolemia tilanteeseen, jossa koronaa on ollut Suomessa vasta pari kuukautta?
Vierailija kirjoitti:
Tänään pakollinen kauppareissu. Ja sitten parkkihallin sisäänkäyntiovella juntteja tuhkakeuhkoja tupakalla. Tupakoijat levittää tehokkaasti koronaa. Heillä tartuntariski on 40 % korkeampi kuin normiväestöllä. Käryttäkää kotonanne tautilingot!
Naapurini polttaa tupakkaa ja savu tulee ilmanvaihdon vuoksi meillekin. Aivan älytön tapa!
Miten minusta tuntuu, että monet täällä oikein toivovat mahdollisimman paljon kuolonuhreja..
YLEN ERIKOISLÄHETYS 25.3.2020 KLO 15:20.
KORONA EI TARTU UUDELLEEN !
Vierailija kirjoitti:
Kunnes todetaan, että kyllä tarttuu. Japanin televisiossa keskusteltiin tästä jo yli viikko sitten, kun parantuneeksi todetusta naisesta todettiin uudelleen koronatartunta. En tiedä, onko tuota tapausta selvitetty vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
2018 influenssaan kuoli Suomessa 400 henkilöä. Aika kaukana on koronan luvut vielä. Kun mennään reippaasti yli tuhannessa niin sitten pidän tätä jo muuna kuin perusflunssana.
http://www.stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2020/kuinka-monen-kuoleman-s…
Nyt uudet lööpit esiin!
" Influenssaan kuoli taas yksi ihminen"
"Älkää liikkuko ulkona"
Minulle on ihan sama, tulkoon jos tulkoon. En muutenkaan enää jaksa, sama se mulle jos korona vie.
Kyllä se tarttuu aloittajaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnes todetaan, että kyllä tarttuu. Japanin televisiossa keskusteltiin tästä jo yli viikko sitten, kun parantuneeksi todetusta naisesta todettiin uudelleen koronatartunta. En tiedä, onko tuota tapausta selvitetty vieläkään.
No mikset sinä selvitä?
Eikös se ollut niin, että oli vielä sairas?
Suksi v****un. Raivostuttavaa draamalla hehkuttamista
Surullista ja voimia kyseisten henkilöiden läheisille, mut 3 ei oo mikään hysterianaihe verrattuna esim italian monta sataa päivässä.
"apua 3 kuollut( joista 2 iäkkäitä ja 1 perussairas) nyt pitää sulkee koko suomi!!"
Odotan innolla jatkoa näihin ketjuihin. "Jo neljä kuollut!" "Jo viisi kuollut!" jne.
Tässä vaiheessa piti olla jo tuhansia kuolleita. Ilmeisesti eristystoimenpiteet ovat auttaneet. Olen todella yllättynyt että kuolleita on vielä niin vähän.
Minä luulen, että kaikki mt-ongelmaiset tykkäävät joukkopanikoida ja jakaa ahdistustaan täällä.
Tai sitten tämän palstan itätrollit oikein lyövät löylyä ja haluavat aiheuttaa yhteiskuntaamme sekaannusta ja epäluuloja.