Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nenä vuotaa ja aivastuttaa - EI siis voi olla koronaa??

Vierailija
25.03.2020 |

Olen vähän hukassa. Mulla on lämpöä 37,7 lihaskipuineen ja kurkku ihan vähän kipeä ja yskittää hyvin vähän. Sen sijaan aivastelen paljon ja nenä valuu välillä.

Lueskelin asiasta ja joka paikassa sanotaan, että koronaan ei kuulu nuhaa. Voinko siis olla suhteellisen varma, että tautini ei ole koronaa? Eristäytyminen on melkoisen hankalaa juuri nyt.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sellainen oire, että nenä tukossa, mutta se ei vuoda. Voiko olla allergiaa? On muitakin oireita ja osa niistäkin voi olla allergiaa. Olen ollut eristyksissä jo yli viikon. Ahdistaa vaan aivan valtavasti kun ei tiedä mitä ihmettä tämä on. Oireiden perusteella voisi olla koronaakin.

Mitä sinä sillä tiedolla tekisit, jos tietäsit sen olevan koronaa? Lieväoireiset sairastaa sen joka tapauksessa kotona ja nyt on ohjeistettu pysymään joka tapauksessa kotona jos on minkä tahansa sairauden oireita, kun sitä varmuutta ei ole.

Miten sitä voi jakaa oman uhriutumistarinansa someen ja iltapäivälehtiin, jos ei tiedä?

Vierailija
22/23 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi ainakin siitepölyallergian oireet. Muuten ihan samat kuin flunssassakin, mutta kurkkukipu pahenee ulkoillessa, ja olo helpottuu suihkussa ja saunoessa.

Tunnistan siis siitepölyallergiani, koska on ollut paha about viimeiset 15 vuotta. Ja kestää joka vuosi maaliskuulta kesäkuulle. Lääkkeitä saa syödä max 2 viikkoa, eli niistä ei paljon apua ole.

Niistäessä erottaa nuhan väristä. Keltainen räkä on flunssaa, läpinäkyvä allergiaa.

Flunssanuhakin kuitenkin yleensä alkaa kirkkaalla räällä. Voi mennä päiviä että muuttuu keltaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ottaa allergialääkettä ja jos menee sillä ohi, niin ei ole koronaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä