Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jos olisit nainen, antaisitko herkeämättä pillua ?

Vierailija
25.03.2020 |

Itse antaisin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nainen, niin olisin lesbo. Ajatus, että joku mies panisi mua ällöttää. Pillua nuolisin mielelläni, ja antaisin myös itseni naiselle nuoltavaksi

Vierailija
2/13 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin nainen, niin olisin lesbo. Ajatus, että joku mies panisi mua ällöttää. Pillua nuolisin mielelläni, ja antaisin myös itseni naiselle nuoltavaksi

Homomies, joka olisikin nainen, antaisi varmasti koko ajan pillua komeille isokaluisille miehille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin antaisin!!

Eka viikko ainakin menis ihan sängyssä vaan! Jos miestä olis niin sauvalla ja sormin sit

Vierailija
4/13 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nainen niin olisin ns. jakorasia.

Vierailija
5/13 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista naista ei varmaan ole joka pystysi mun miesversion halut tyydyttämään. Onneksi en oo mies.

Vierailija
6/13 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin antaisin!!

Eka viikko ainakin menis ihan sängyssä vaan! Jos miestä olis niin sauvalla ja sormin sit

Ei tule sitten mieleen miksi naiset ei halua välttämättä seksiä? Koska moni mies on niin onneton panija. Siltå osin olisi varmaan opettavaista olla hetki naisen osassa. Tulisi ahaa- elämys ettå voi juku, ei ihme että ne ei viitsi vaivautua.

Vierailija
7/13 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin antaisin!!

Ei tule sitten mieleen miksi naiset ei halua välttämättä seksiä? Koska moni mies on niin onneton panija. Siltå osin olisi varmaan opettavaista olla hetki naisen osassa. Tulisi ahaa- elämys ettå voi juku, ei ihme että ne ei viitsi vaivautua.

Kai toi on vähän tuuristakin kiinni.

Mulla on ollut noin kymmenen eri seksikumppania eikä yksikään niistä ole ollut onneton panija.

En rehellisesti sanottuna ymmärrä mitä muut naiset mieheltä kaipaa vai löytääkö jotkut oikeasti tosi huonoja miehiä?

Vai onko odotukset seksiä kohtaan erilaiset, ei vain yksinkertaisesti tykkää seksistä tms.?

Vai onko minulla vain ollut satumainen tuuri, kun olen aina saanut vähintään hyvää perusseksiä?

Vierailija
8/13 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta oliski historia miehenä, ja täten rohkeutta ja viisautta pysäyttää touhu ja kertoa et hei ukkeli, teet tämän ihan päin vittua! Annas kun minä kerron!

Vierailija
9/13 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti antaisi. Kiristäisin pillullani minkä voisin ja oisin muutenkin vit...tupää

Vierailija
10/13 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmasti antaisi. Kiristäisin pillullani minkä voisin ja oisin muutenkin vit...tupää

Eli ihan normi parisuhteessa oleva perheenäiti olisit!

Vierailija
11/13 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista naista ei varmaan ole joka pystysi mun miesversion halut tyydyttämään. Onneksi en oo mies.

Onko siis sellaista miestä joka pystyy tyydyttämään sun naisversion halut?

Vierailija
12/13 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin jakotasiatyttöjä jotka saa irtosuhteen vaikka joka ilta. Me miehet ollaan aika helppoja. Oikeasti varmaan kokeilisin muutaman irtosuhteen ja toteaisin että ei tässä ole enää mitään jännää.

Vierailija
13/13 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ois samat seksihalut ja muutenkin ajatukset seksistä kuin näin miehenä, niin todellakin. Ja kiusoittelisin miehiä julkisilla paikoilla aina kun mahdollista, ja kulkisin pikkarit märkänä kaupungilla katseista kiihottuen.