Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Etätyöläinen, montako Netflix-sarjaa olet jo katsonut? Minulla menossa jo viides sarja.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtåän. Ensinnäkin työnantaja pystyy näkenään sähköisesti laitteilla eri ympäristöissä käyttämäni työajan ja töitä on kahta kauheammin kuin ennen.
En ymmärrä mikä työ on sellainen että etätöisså ei ole mitåän aikaansaatavaa.
Miten joku yleensä kehtaa?Joo se onkin niin tuottavaa torkkua läppärin kanssa sohvalla. Onneksi palataan myöhemmin oikeisiin töihin.
Toivottavasti tämän kriisin seurauksena työnantajat tiivistävät henkilökuntaansa poistamalla sellaiset ns työt jotka hoituu läppäri sylissä sohvalla torkkuen. Kyllä osalle maksetasn ihan turhasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En yhtäkään. Ei kiinnosta.