Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelastakaa ravintolat tilaamalla kotiin!

Vierailija
24.03.2020 |

Otsikossa tärkein, eli yritetään pelastaa ravintolat konkursseilta.

Tilatkaa ruokaa kotiin, ja ruokatunnilla tilatkaa ruokaa töihin, kun enää ei ravintolassa käynti onnistu.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten me maalla asuvat voidaan tilata kun lähin ruokapaikka on 100km päässä?

Vierailija
22/33 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen tilasin. Oli ravintolalla jopa ruuhkaa, kesti aika kauan tulla. Hyvää oli ja laadukasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekemällä pääsee paljon halvemmalla.

Syön ulkona vain työpaikan lounasravintolassa, jonne saan työnantajaltani lounasedun. Nyt kun teen etätöitä, voin tehdä lounaani paljon halvemmalla kuin jos tilaisin ravintolasta.

Vierailija
24/33 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään itse, oon lomautettuna ja mies etänä. Kerrankin on aikaa ja energiaa kokata!

Ei oo ylimääräistä rahaa nyt muutenkaan.

Vierailija
25/33 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän minä syö koskaan muutenkaan Suomessa ravintoloissa. En lounaita, enkä muutenkaan.

Ihan älyttömiä hintoja. Miksi maksaisin moisesta edes tavallisessa arjessa. Katselin naamakirjassa paikallisen lounaskuppilan hintoja, niin makkarastroganoff maksaa 9.90/annos. Haloo!  Ja joku hiton leike 13.50. 

Kenellä sellaiseen on varaa edes silloin tällöin? Noilla hinnoilla syöttää kotona valmistamalla koko perheen samalla ruoalla.

Pitäköön tunkkinsa ja kaatukoon.

Vierailija
26/33 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yksikin julkkiskokki Alen myi makaronilaatikkoa 20 euroa/kg.

No varmaan maksan joo. Haha!  Ja puolusteli taas sivukulujaan yrityksessään Twitterissä. Se, joka maksaa kaksikymppiä kilosta makaronilaatikkoa on ihan vain hemmetin tyhmä ja laiska.

Vierailija
27/33 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enhän minä syö koskaan muutenkaan Suomessa ravintoloissa. En lounaita, enkä muutenkaan.

Ihan älyttömiä hintoja. Miksi maksaisin moisesta edes tavallisessa arjessa. Katselin naamakirjassa paikallisen lounaskuppilan hintoja, niin makkarastroganoff maksaa 9.90/annos. Haloo!  Ja joku hiton leike 13.50. 

Kenellä sellaiseen on varaa edes silloin tällöin? Noilla hinnoilla syöttää kotona valmistamalla koko perheen samalla ruoalla.

Onko oikeasti noi PA ihmisiä? 13,50 leike liian kallis?

Vierailija
28/33 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tilannut ruokaa kotiin.

Ravintolassa käynnin pointti ei ole se ruoka vaan se poikkeushetki arkeen. Kun sitä ei ole niin olkoot.

Vierailija
29/33 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20km yhden maan suurimman kaupungin keskustasta, pari km valtatieltä, eikä tänne toimita yksikään ravintola tai kauppa yhtään mitään. Ei edes oman kunnan keskustasta (10km).

Minä kyllä käyttäisin kauppatoimituksia viikoittain ennen ja jälkeen koronan.

Vierailija
30/33 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tienaan 12€/h bruttona, niin onhan se ihan älyttömän hintainen. Kuukaudessa näppiin jää verojen jälkeen 1400 euroa, niin ei siinä kyllä huvita lounaasta maksaa 13.50 euroa.

Eli ihan oikeasti on näin PA ihmisiä. Meidän kolmen hengen talouden yhteistulot ovat n.2400 euroa käteen.

Jos syöt vaikkapa pari kertaa viikossa 27x50 niin vuodessa lounasleikkeisiin uppoaisi meidän taloudessa toisen ihmisen kokonaisen kuukauden palkka.

Vierailija
31/33 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloissa ollut aina hiljaista tammi-huhtikuun.

Saavat nyt pitää lomaa ennen kesäsesonkia.

Ravintola-alalla on paljon kannattomia yrityksiä!

Nyt jyvät erottuu akanoista.

Olen ollut yli 30v.alalla.

Vierailija
32/33 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas realiteeteista vieraantunut kokoomuslainen, joka ihmettelee, miten kukaan voi olla niin köyhä, ettei nyt nelihenkisen perheen normilounas voisi maksaa vaikka 4 x 13 euroa per päivä. Siihen sitten toki illalliskulut erikseen. Kyllähän nyt kai jokainen perhe nyt ainakin satkun päivässä pystyy ruokaan pistämään eli kolmisen tonnia kuussa ruokailuun, eikö vain? Normimenoa espoolaisten kermaperseiden mielestä.

Vierailija
33/33 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi