Mikä helvetti siinä on että ihmisiä ei saa pysymään kotona? Armeija kaduille heti!
Ja jos yksikin näkyy jossain liikkeellä luvatta niin rk95 laulamaan
Kommentit (24)
Saa ja pitääkin käydä ulkona. Kunhan ei liiku missään sairaana ja muistaa pitää riittävän etäisyyden muihin ulkoilijoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä kielletty ulkoilua.
Sen sijaan on syytä välttää lähikontakteja vieraisiin.
Ei vaan lähikontakteja kaikkiin, jos mahdollista. Jos asuu samassa kämpässä, niin se ei oikein ole mahdollista.
Niinpä. Oman järjen käyttö on kuitenkin sallittu.
Ja ap ei puhunut kontakteista mitään, vaan ulkona liikkumisesta ylipäätään. Vaikka yksin. Ehkä se virus tosiaan pompppaa tuolta ulkoilmasta sisällä kauhuissaan kyhjöttävän aapeen sieraimeen.
/Se jolle vastasit
Ja kun miljoonat käyttävät "omaa järkeään"...
Kohta lätkähtää kielto, jos liikaa sooloillaan.
Ei tilanne muutu mihinkään, vaikka ihmiset kuinka liikkuisivat ulkona. Avainsana on edelleenkin suurten joukkojen ja tiiviin ihmiskontaktin välttäminen. "Sooloilu" on siis täysin ok, kunhan ei lisää tartuntariskiä itsensä ja muiden kohdilla.
Ihmisillä ei tunnu olevan alkeellistakaan käsitystä virusten toiminnasta ja leviämisestä. Käsittämätöntä.
Sooloilulla tarkoitetaan minä tiedä parhaiten itse -tyyliä, ja se on vaarallinen tapa toimia tässä pandemiassa.
Nyt ei sovi sooloilla vaan toimia suositusten mukaan.
Niin. Eli ulkoilu sallittua, jopa suotavaa. Toisin kuin aapee luulee.
Sooloilulla tarkoitetaan minä tiedä parhaiten itse -tyyliä, ja se on vaarallinen tapa toimia tässä pandemiassa.
Nyt ei sovi sooloilla vaan toimia suositusten mukaan.