Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä se tuntuu kun päädytte sänkyyn ainoastaan kumppanin aloitteesta (ehkä vain harvoin)?

Vierailija
24.03.2020 |

Oletko ihan tyytyväinen tilanteeseen? Vai hermona mutta alistunut? Jotain siltä väliltä tai täysin jossain toisessa lopputuloksessa?

Itse olen nainen ja otsikkoa vastaavassa tilanteessa: seksiä on vain miehen aloitteesta, itse olen tullut torjutuksi joka kerta. Mihin päädyttiin? Lopetin vonkaamisen ja tyydyin tähän. Seksiä on harvakseltaan ja vain silloin kun mies selkeästi ehdottaa.

Kellään muulla samanlaista? Mistä tämä voi johtua?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota kysytty.

Vierailija
22/26 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen145 kirjoitti:

Meillä nainen päätyy minun aloitteesta, mutta se ero, ettei koskaan tee itse aloitetta. Ei ole siitä kii etten lämpeisi, päin vastoin.

sama täällä.alussa villikissa nyt ehkä ovisviikoll 1 aloite. itse teen 3..5xviikossa.joista toteutuu 0...3, silti ei voi kehuu kun yksipuolista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne kuin ap:lla, muuten hyvä suhde, mutta seksiä ei ole enää ollenkaan, koska minä en uskalla aloitetta tehdä enää, eikä mies sitä tee ikinä. Viimeksi, kun tein aloitteen hommasta ei tullut mitään ja mies valitti suorituspaineita. Ymmärtäisin, jos jatkuvasti olisin vonkaamassa tai esittäisin sängyssä vaatimuksia, mutten ole tehnyt kumpaakaan koskaan.

H*lvetin pahaltahan tämä tuntuu, mutten tiedä, miten tilanteen saisi ratkaistuakaan. En tiedä, miten asian ottaisi puheeksikaan, kun tuntuu vain, että lisäisin niitä paineita, jos menisin sanomaan, miltä minusta tuntuu. Hyvää suhdetta en kuitenkaan tämän takia halua lopettaa, varsinkin, kun tiedän, ettei se muuttaisi asioita kuin kurjempaan suuntaan -olisin sekä vailla seksiä että aivan kaikkea muuta läheisyyttä myös. Seksin puuttuminen ei niinkään ole ongelma, vaan se, miten pohjamutiin itsetunto on painunut, kun ei edes se oma mies enää halua. En enää tunne itseäni naiseksi, enkä jaksa enää panostaa ulkonäköönikään tippaakaan, koska on ihan sama, yritänkö näyttää hyvältä vai en.

Vierailija
24/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan ettei Ap:n miestä enää suhde innosta, mutta ei saa sitä ääneen sanottua Ap:lle. Miehet on ihme vätyksiä joskus näissä suhteen lopettamisissa.

Vierailija
25/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ehkä kerran kahteen/kolmeen kk vaimo tekee aloitteen, minä teen yleensä aloitteet.

Omatkin aloitemäärät ovat tosin tippuneet aika paljonkin kun tietää ettei väsyneenä, töiden jälkeen, menkkojen alla, aikana tai heti sen jälkeenkään kannata edes toivoa että voisi olla petitouhuja.

Syystä tai toisesta, viime kuukausien aikana seksikerrat ovat tippuneet n. 2-3 kertaan kk.

Vierailija
26/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies36 kirjoitti:

Meillä ehkä kerran kahteen/kolmeen kk vaimo tekee aloitteen, minä teen yleensä aloitteet.

Omatkin aloitemäärät ovat tosin tippuneet aika paljonkin kun tietää ettei väsyneenä, töiden jälkeen, menkkojen alla, aikana tai heti sen jälkeenkään kannata edes toivoa että voisi olla petitouhuja.

Syystä tai toisesta, viime kuukausien aikana seksikerrat ovat tippuneet n. 2-3 kertaan kk.

Niin ja siis tietysti tuntuu pahalta kun alan kokea etten ole vaimoni mielestä haluttava.