Työkaverin käytös muuttunut, ei tervehdi, ei edes katso päin,
on hyvin vakava. Ymmärrän, että on varmasti huolia, mutta se ei ole syy huonoon käytökseen työpaikalla. Ei tarvitse olla sosiaalinen, mutta tervehtiminen on asiallista.
Kommentit (43)
itse olen töissä sellaisessa paikassa jossa kaikki epäasiallinen käyttäytyminen suvaitaan. siis se muiden haukkuminen tapahtuu ihan chatti-ryhmissä, eivätkä kaikki sitä edes tajua eikä huomaa ilmeisesti. aina ei ehdi tervehtiä ja kun ollaan avokonttorimaisemissa eri puolilla taloa/käytäviä niin ei jaksa koko ajan moikata kun aina kulkee paikasta toiseen vähän väliä. mutta siis joo, itse jos on jotain sanottavaa niin sanon sen päin naamaa toiselle tai jotenkin, en ala haukkumaan esim kokouksissa ja moikkaan jos minua moikataan (tosin eräät jättävät huomioimatta, mikä on tylyä). toiset vastikään taloon tulleet käyttäytyvät kuin omistaisivat ko. työpaikan, ihan kuin kuvitellen että se toimii heidän ehdoillaan. ja että sellainen suvaitaan ja myös käytetään voimakeinona muita kohtaan (päälliköiden taholta siis). se on järkkyä oikeasti
Mullakin oli tommonen työtoveri töissä joka oli aina nurinpäin eikä tervehtinyt.
Pomolle oli mielin kielin ja pomosta hän oli ihastuttava (?].
Onneksi tajusin häippästä, voi sitä ilon päivää. Ei jäänyt ikävä x)
Ei ole tarpeen kuvitella ongelmia. Jos joku haluaa olla rauhassa, niin se todennäköisesti ei liity teihin, vaan ihan hänen omiin asioihinsa. Ja niitä hänen ei ole tarpeen kertoa teille.