Työkaverin käytös muuttunut, ei tervehdi, ei edes katso päin,
on hyvin vakava. Ymmärrän, että on varmasti huolia, mutta se ei ole syy huonoon käytökseen työpaikalla. Ei tarvitse olla sosiaalinen, mutta tervehtiminen on asiallista.
Kommentit (43)
En ole ällön sotkuinen ja meillä on omat työmme. Hoidan omat työni huolellisesti. Ei johdu sellaisesta.
Työpaikoilla pitä käyttäytyä asiallisesti työkavereita kohtaan. Asialliseen käytökseen kuuluu tervehtiminen. Itse esimiehenä puutun näihin, jos kuulen. Oman elämän huolet eivät ole syy käyttäytyä huonosti työkavereita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikoilla pitä käyttäytyä asiallisesti työkavereita kohtaan. Asialliseen käytökseen kuuluu tervehtiminen. Itse esimiehenä puutun näihin, jos kuulen. Oman elämän huolet eivät ole syy käyttäytyä huonosti työkavereita kohtaan.
Juuri näin! Myös asiaton ilmeily, huokailu jne. ovat aiheita esimiehen puhutteluun!
"Työpaikoilla pitä käyttäytyä asiallisesti työkavereita kohtaan. Asialliseen käytökseen kuuluu tervehtiminen. Itse esimiehenä puutun näihin, jos kuulen. Oman elämän huolet eivät ole syy käyttäytyä huonosti työkavereita kohtaan."
Hyvä!
Jatka samaan malliin!
Kaikilla työpaikoilla asiat eivät ole näin hyvin.
"Kaikista ei tarvitse tykätä, mutta kaikkien kanssa on tultava toimeen."
Tältä pohjalta hyvillä työpaikoilla toimitaan.
Onhan noita. Toiset jopa ilmoittavat työkavereilleen, että minulla on nyt raskasta ja kulkevat naama nurin ja odottavat silkkihansikkain kohtelua. Kaikilla ihmisillä on huolia, pienempiä ja suurempia, mutta omat huolet eivät ole syy kohdella työkavereita tylysti tai ylenkatsoen.
On kuullut, kun puhuitte selän takana.
Kirsti Paakkanen totesi kerran jossain lehdessä, että työpaikalla ei hoideta kenenkään psyykkisiä ongelmia. Työpaikalla tehdään töitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs panit sen muijaa
Haittaako se? Ilmeisesti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Myös asiaton ilmeily, huokailu jne. ovat aiheita esimiehen puhutteluun!
🙄
Vierailija kirjoitti:
On kuullut, kun puhuitte selän takana.
TÄMÄ
Vierailija kirjoitti:
Onko voinut olla suuttunut mistään? Työpaikallani pari tekee virheitä ja on vähän ilkeä/ällön sotkuinen joten heistä puhutaan pahaa selän takana
Ällön sotkuinen 😂
Jotkut ovat huolissaan koronasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko voinut olla suuttunut mistään? Työpaikallani pari tekee virheitä ja on vähän ilkeä/ällön sotkuinen joten heistä puhutaan pahaa selän takana
Lastentarhassako olet töissä? 😂
Yksikään fiksu aikuinen ihminen ei puhu toisista selän takana. Sellainen ei kuulu hyvään käytökseen eikä varsinkaan työpaikalle.
Olet yksi niistä jotka kuvittelevat tietävänsä kaikista kaiken, kysymättä?
Epätasapainoinen ja lapsellinen ihminen antaa ajatuksiensä näkyä käytöksessään. Mutta kas, ne on vain sinun ajatuksia.
- Tietää sinusta jotain kiusallista tai on nähnyt jotain kannaltasi kiusallista.
- On ihastunut sinuun.
- On nähnyt sinusta jotain outoa unta.
Olette rasittavia eikä se jaksa teitä.