Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkoti täynnä kavereita tapaamaan tuotuja lapsia

Vierailija
24.03.2020 |

Huh heijakkaa. Olen töissä päiväkodissa. Koko ympäristö tuntuu pysähtyneen, vaan ei meillä. Lapsia tulee sisään tasaiseen tahtiin ja suurin osa haetaan vasta alkuillasta, juuri ennen kuin suljetaan.

Pieni määrä on näiden ”kriittisten alojen” vanhempien lapsia. Viesteissä ja kasvotusten on ihan suoraan sanottu, että lapselle halutaan toimintaa päivään ja on se niin kiva nähdä kamuja. Just joo...

Meillähän ei ole mitään asiaa, oikeutta tai valtuuksia puuttua tähän. Mut herätkää vanhemmat! Ei voi olla niin vaikeaa pitää omaa lasta suojassa paria viikkoa. Mitään niiiiiin kivaa päiväkodissa ei kyllä tapahdu.

Onko vain kyseessä meidän yksikkö vai onko tätä muuallakin?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hoitohenkilökuntakaan itke, että joutuu töihin. Ja turha puhua suojauksista, kun kunnon maskeja ei riitä ja kertakäyttöisiä suojaimia pestään uudelleen käyttöön. Ei ole myöskään tavatonta, että potilasta hoidetaan normaalisti ilman eristystä ja suojaimia ja seuraavana päivänä otetaankin positiivinen koronanäyte.

Vaikka lapset yleisesti kantavat flunssia yms enemmän, niin ei se automaattisesti tarkoita, että jokaisella kakaralla on nyt korona.

Jokaisella työssä olevalla suomalaisella on työvelvoite ja töihin on mentävä, jos pomo määrää.

Itse olen hoitoalalla ja iloinen siitä, että töitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla