Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään ei ollut lainkaan Panadolia apteekissa

Vierailija
24.03.2020 |

Ja sanottiin ettei lääkkeet lopu

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanu astmalääkettä. 

Vierailija
2/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne normaalilla käytöllä olisi loppuneet. Jotkut on hamstranneet ihan kymmeniä paketteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat aiheuttaneet hamstraamalla lääkepulan sanoi YLE. Jotkut torspot ovat hankkineet oman sairautensa lääkkeitä jopa vuodeksi jolloin muille ei jää. Ihmisten typeryys ja itsekkyys huipussaan!

Vierailija
4/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panadol on tehoton ho.mojen lääke. Ibuprofen oikeasti auttaa

Vierailija
5/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä ei paljon menetä, kun ei parasetamoli edes auta kipuun ihan tutkitustikaan. :D Ota joku pastilli ja leiki, että se om Panadol tai osta ibuprofeenia.

Vierailija
6/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinäpä ei paljon menetä, kun ei parasetamoli edes auta kipuun ihan tutkitustikaan. :D Ota joku pastilli ja leiki, että se om Panadol tai osta ibuprofeenia.

Parasetamoli on paras käsikauppalääke kuumeeseen.

Vierailija
7/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun alkaa ryöstely, niin lääkkeitä saa ilmaiseksi niiltä pässeiltä, jotka niitä ovat hamstranneet.

Vierailija
8/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas että MIKSI ihminen hamstraisi omaa lääkettään itselleen mitä tarvitsee? Jos tiukkapaikka tulee, ne ketkä kävelee muiden yli selviää.

Mua ei ainakaan paskaakaan kiinnosta teidän hyvinvointi koska viimekädessä pelastan omat läheiseni ja itseni. Joo, tiedän paska mä, mutta mä olenkin aina ollut selviytyjä. 

Vierailija
9/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas että MIKSI ihminen hamstraisi omaa lääkettään itselleen mitä tarvitsee? Jos tiukkapaikka tulee, ne ketkä kävelee muiden yli selviää.

Mua ei ainakaan paskaakaan kiinnosta teidän hyvinvointi koska viimekädessä pelastan omat läheiseni ja itseni. Joo, tiedän paska mä, mutta mä olenkin aina ollut selviytyjä. 

Ja kun vieläkin tiukempi paikka tulee, pelastat itsesi ja hylkäät läheisesi.

Vierailija
10/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika älytöntä, kun osa lääkkeistä vanheneekin kohtalaisen nopeasti. Ei todellakaan kannata hamstrata.

Vierailija
11/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä miks ihmiset on hamstrannut. Kun ei oikein viranomaisten sanaan voi luottaa.. Pakkohan siinä on sitten varmistaa että on lääkkeet mahdollisimman pitkäksi aikaa.

Vierailija
12/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa ibuprofeenia hengitystieinfektioon. Kerro sitten miten kävi. Jos sieltä teholta saat kirjoitettua.

Vierailija
13/13 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panadolia suositellaan nyt otettavaksi ensisijaisesti koronaoireisiin varmuuden vuoksi. 

Nuorin koronaviruksen vaatima uhri on 28-vuotias eteläranskalainen mies. Hän menehtyi nopeasti edistyneeseen COVID-19:ään sunnuntaina. Nice-Matin-lehden mukaan välilevyleikkauksessa äskettäin ollut mies oli ottanut ibuprofeenia kipuihinsa. Lääkkeen sanotaan pahentaneen miehen oireita.

– Tulehduskipulääkkeiden ja kortisonin käyttö saattavat pahentaa hengityselinoireita, nizzalaisessa sairaalassa toimiva lääkäri Thierry Piché sanoi Nice-Matin-lehdelle.