Milloin tämä eristys loppuu? Olen jo kyllästynyt tähän!
Kommentit (30)
Opettele nyt olemaan. Ei lopu vielä. Huhtikuu menee tässä ihan varmasti.
Jouluna saatetaan olla yhä eristyksissä.
Muistakaa jättää puhelimet kotiin kun karanteenista poistutte. Ettei tule ongelmia viranomaisten kanssa.
Kuin ikuinen viikonloppu: Ulkoilua, seksiä, hyvää ruokaa ja virvokkeita.
Sehän on vasta alkamassa, vielä ei edes ole mitään eristyksiä.
Toivottavati leviää nopeasti, jotta päästään myös eroon nopeasti. EN kannata rajoituksia tai noudata niitä.
No voi kyynel jos "sinä olet KYLLÄSTYNYT".. olemaan kotona. Monet ihmiset joutuvat/ovat joutuneet kestämään pahempaakin kriisiaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavati leviää nopeasti, jotta päästään myös eroon nopeasti. EN kannata rajoituksia tai noudata niitä.
Tulet noudattamaan. Hyvällä tai pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule piiiiiiiitkääään aikaan
Näin on. Huhti- ja toukokuu saattaa mennä vielä koronan merkeissä ja tänä vuonna vapusta tulee tavallista rauhallisempi. Sitäkään ei vielä tiedä että missä vaiheessa tilanne kokonaan normalisoituu. Maailmantalous tulee joka tapauksessa yskimään pahoin.
Hienoa on kirjoitti:
Eikä koronavirus muka leviä seksin välityksellä, jos siihen riittää pelkkä pisaratartunta?
Vierailija kirjoitti:
Tuolla asenteella päästään myös sinusta eroon nopeasti. Toivottavasti et kuitenkaan vie muita ihmisiä mukanasi.
Mulla oli arkena viikonloppu, lapset koulussa ja hoidossa päivän, sai vahdata sarjoja, maata ja herkutella.
Kotihommat vasta ku lapset tuli kotiin.
Nyt tylsää, lapsia ei voi heittää pihalle kavereiden kanssa leikkimään. Sarjoja ei voi katsoa ilman keskeytyksiä.
Kämppä kaaos, eikä kiinnosta siivota, kunnei saa sitä palkintoa=omaa aikaa. Kotikoulun jälkeen alkaa mun makuuhuoneeseen lukkiutu minen herkkujen kera.
Mutta aina sinne joku tulee.
Kertakäyttö astioita käytetään, kohta pelkkiä eineksiä ku ei jaksa kattiloita tiskata.
Vauva ja taapero aika oli kyllä pahempaa, joten kyllä nyt helppoakin.
Ruutu aikaa ei todellakaan käytössä ennen eristäytymisen loppua!
Sota aika ainakin koko kylä hoitaisi lapsia, saisi sosiaalisia kontakteja, panisi komeita saksalaisia :D säpinää
N34
Lähetä lapset naapuriin leikkimään niin saat omaa aikaa. Niin minä teen.
Minä ainakin uskon että tulen vielä ikävöimään tätä kotona loikoilua aika paljon.
Se on varmasti rankkaa joutua kestämään omaa itseään sellaisena kuin on. Kiitos korona.
Hienoa on kirjoitti:
Ja lapsiperheen versio:
Barbie-elokuvia, pihakeinu, palapelejä, ei seksiä, Legoja, makaronilaatikkoa, jatkuvaa lapsen viihdyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli arkena viikonloppu, lapset koulussa ja hoidossa päivän, sai vahdata sarjoja, maata ja herkutella.
Kotihommat vasta ku lapset tuli kotiin.Nyt tylsää, lapsia ei voi heittää pihalle kavereiden kanssa leikkimään. Sarjoja ei voi katsoa ilman keskeytyksiä.
Kämppä kaaos, eikä kiinnosta siivota, kunnei saa sitä palkintoa=omaa aikaa. Kotikoulun jälkeen alkaa mun makuuhuoneeseen lukkiutu minen herkkujen kera.
Mutta aina sinne joku tulee.
Kertakäyttö astioita käytetään, kohta pelkkiä eineksiä ku ei jaksa kattiloita tiskata.Vauva ja taapero aika oli kyllä pahempaa, joten kyllä nyt helppoakin.
Ruutu aikaa ei todellakaan käytössä ennen eristäytymisen loppua!Sota aika ainakin koko kylä hoitaisi lapsia, saisi sosiaalisia kontakteja, panisi komeita saksalaisia :D säpinää
N34
Samat setit täällä.
Mennyt maailma tuskin enää koskaan palaa.
Ei kuule piiiiiiiitkääään aikaan