Milloin tämä eristys loppuu? Olen jo kyllästynyt tähän!
Kommentit (30)
Vali, vali, vali. Olet varmaan niitä, jotka jaksavat valittaa kaikesta. Keksi jotain tekemistä.
Lue kirja, katso elokuva, siivoa, pese pyykkiä, pese ikkunat, soita kaverille, katso uutiset, jumppaa kotona, selaa nettiä...
ekstroverttien ulinaa... älkää viitsiko, tää on just hyvä :)
Vierailija kirjoitti:
Mennyt maailma tuskin enää koskaan palaa.
Toivottavasti näin. Toivottavasti humpuukin, itsekeskeisyyden, laiskuuden, blogien ja muun pakfadpjigan aika kuolee pois.
En usko että tämä enää tästä muuttuu.
Loppua eletään.
Montakohan suomalaista on elossa vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavati leviää nopeasti, jotta päästään myös eroon nopeasti. EN kannata rajoituksia tai noudata niitä.
Pääasiahan tässä on se, että SINÄ saat tehdä mitä haluat. Ole hyvä, sinulle on juuri myönnetty tämän päivän Darwin Award.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavati leviää nopeasti, jotta päästään myös eroon nopeasti. EN kannata rajoituksia tai noudata niitä.
Pääasiahan tässä on se, että SINÄ saat tehdä mitä haluat. Ole hyvä, sinulle on juuri myönnetty tämän päivän Darwin Award.
Luultavasti se jolle kommentoit kyllä outlives muut.... Pelkurit yleensä kuolevat.
Mä taas haluaisin edes päästä eristäytymään, koska olen aivan vtun loppu näihin ylimääräisiin apteekki- ja kaupassakäynteihin muiden avuksi. Ei mitenkään kiinnosta hankkia tätä stanan virusta itsellekään mutta kiinnostaako se ketään? Kysyykö joku mitä kuuluu? Ajatteleeko joku minkälaisia ajatuksia tämä koronavirus sinussa aiheuttaa? Kiinnostaako ketään pelottaako sinua? Ehei, kaikki vaan vaatii sitä, tätä ja tuota ja kiukuttelee kun kaupassa ei ollut just sitä oikeaa maitoa ja marmattaa kuinka vtun tylsää on olla kotona.
Haluaisin todellakin eristäytyä. Vaihdetaanko osia? Mene sinä ap mun työpaikalle, sinne, missä teet töitä pärskeiden ja eritteiden seassa, ilman mitään suojausta, p*skapalkalla. Jooko?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli arkena viikonloppu, lapset koulussa ja hoidossa päivän, sai vahdata sarjoja, maata ja herkutella.
Kotihommat vasta ku lapset tuli kotiin.Nyt tylsää, lapsia ei voi heittää pihalle kavereiden kanssa leikkimään. Sarjoja ei voi katsoa ilman keskeytyksiä.
Kämppä kaaos, eikä kiinnosta siivota, kunnei saa sitä palkintoa=omaa aikaa. Kotikoulun jälkeen alkaa mun makuuhuoneeseen lukkiutu minen herkkujen kera.
Mutta aina sinne joku tulee.
Kertakäyttö astioita käytetään, kohta pelkkiä eineksiä ku ei jaksa kattiloita tiskata.Vauva ja taapero aika oli kyllä pahempaa, joten kyllä nyt helppoakin.
Ruutu aikaa ei todellakaan käytössä ennen eristäytymisen loppua!Sota aika ainakin koko kylä hoitaisi lapsia, saisi sosiaalisia kontakteja, panisi komeita saksalaisia :D säpinää
N34
No sulla on pelkkiä vaivoja koko elämä täynnä. Anna lapset adoptioon. Moni ihminen leikkisi ja keksisi yhteistä tekemistä koko päiväksi. Ja joku sinua elättääkin, kun olet päivät kotona. Saatanan laiska ihminen.
Jos AP ihan vakavissaan kysyy eikä retorisesti, niin luin jostain suomalaisesta lehtimediasta (en muista enää mistä, anteeksi) pari päivää sitten arvion, että parhaimmassakin tapauksessa tämä pandemia alkaa helpottaa Suomen osalta vasta kesäkuun alulla.