Kuinka pitkät kainalo&jalkakarvat sulla on nyt?
Karvakeskustelua kehiin. Huumorimielessä tein ketjun. On kiva jutella joskus jostain hömpänpömpästä.
Ei ole jaksanut sheivata vähään aikaa.
Jalkani on kuin miesten jalat karvoituksen suhteen ja kainaloissa on kans jonkinverran, ei nyt ihan mahdotonta pusikkoa mutta kuitenkin.
Kommentit (15)
Ne ajan, mutta fem akkona mun häpykarvat roikkuu palmikolla vessanpytyn nesteessä.
Hah, justiinsa pari minuuttia sitten huvikseen tarkastelin tilannetta. :D Ukon koivilta omatkin näytti. Minulla myös käsivarret samaa tekoa.. Onneksi ei ole vielä niin lämmin että pitäisi t-paitasillaan kulkea. Saa rauhassa rehottaa.
Jaloissa noin 1,5cm karvat ja kainaloissa noin 2cm karvat. Alapäässä joku pusikko joka leviää reisiin asti. Ja ei johdu koronakaranteenista. Olen äärimmäisen laiska karvojen poistelija. Helpompi ilman sitäkin hommaa.
Ei ole kainalokarvoja. Helppo pitää kainalot puhtaina ja raikkaina, aina.
Kainaloissa kyllä rehottaa, mutta säärikarvat multa on hävinneet jostain syystä. Vaihdevuosi-iässä tässä alan olla, liittyneekö siihen?
Vermossakin näkee sileämpiä. Ja kainalokarvat sekoittuu jo säärikarvoihin.
Kainalokarvoja ei ole, miehenä en viitsi säärikarvoja ajella.
Vierailija kirjoitti:
Jaloissa kasvaa vaaleaa hahtuvaa, kainaloissa on myös karvat. En ajele oikeastaan muuta kuin bikinialueen, jonka siistin joskus.
Unkarigeeni puuttuu, joten vaikka annan karvojen kasvaa, ei ne niin paljoa kasva, että tukehtuisin niihin.
Sama. Jalkojen haituvat olen kyllä juuri vkl ajanut pitkän tauon jälkeen, mutta kainaloihin olen oikein tarkoituksella koittanut kasvattaa useamman kk. Naurettavat n. 2 cm untuvat sielläkin.
Just eilen sheivasin, vaikka sairasvuoteella. Ei ole niin räjähtänyt olo. Edellisen kerran viime viikolla.
En ole koskaan ajellut säärikarvoja kun mulla kasvaa säärissä ehkä neljä karvaa. Ne lähtee pinseteillä nyppäsemällä jos kasvaa liian pitkiksi. Kainaloissa viikon sänki.
Kainaloissa sentti ja jaloissa 1,5 cm karvat. Onneksi jaloista on kadonneet karvat koko lailla, mutta jotkut pirulaiset ne vain kasvavat. Just tänään peruin sokeroinnin perjantailta ja menen nyt vanhaan malliin höylällä. Perheessä riskiryhmäläinen, palaan sokeroinnin pariin, sitten kun tämä härdelli selkiytyy. Onneksi avantouintipaikkakin laittoi saunansa kiinni, ei tarvitse olla niin " edustava " nyt.
13 jatkaa, siis karvat kadonneet, kun on niin ahkerasti sokeroitu. Ajatus juoksee, mutta ei näppiksille asti..
Käsissä ja jaloissa n. 1cm pituinen tasainen karvapeite, en muutenkaan jaksa talvisin ajella kun lopputulos on sileä noin vuorokauden.
Bikinirajojakaan en oo jaksanu, joten ne yhdistyy näppärästi reisikarvoitukseen.
Kainalot sensijaan on karvattomat. Inhoan sitä karvaista tunnetta kainaloissa ja karvat saa nopeasti sieltä ajettua.
Varmaan arvaatte, että sinkku oon :D
Jaloissa kasvaa vaaleaa hahtuvaa, kainaloissa on myös karvat. En ajele oikeastaan muuta kuin bikinialueen, jonka siistin joskus.
Unkarigeeni puuttuu, joten vaikka annan karvojen kasvaa, ei ne niin paljoa kasva, että tukehtuisin niihin.