Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia tapaturmavakuutuksen käyttämisestä

Vierailija
24.03.2020 |

Eli mulle sattui elämäni ensimmäinen tapaturma ja onko se tosiaan, niin että voin käydä yksityisellä hoidattamassa itseäni ja oikeasti maksavat kulut? Oon ihan ihmeissäni

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä millainen tapaturmavakuutuksesi on, mitä se ehtojen mukaan kattaa sekä siitä tapahtuiko sinulle vakuutusehdoissa määritelty tapaturma.

Yleiskielessä tapaturmaksi kutsutaan sellaisia havereita, jotka eivät ole vakuutusehtojen määritelmän mukaisia tapaturmia. Esimerkiksi jos nostan painavaa laatikkoa ja käännyn siirtääkseni sen takanani olevaan autoon ja tässä yhteyssä olkapäästäni kuuluu kova pamaus, ei tilanne täytä vakuutusehtojen tapaturman määritelmää. Olkapäähäni ei kohdistunut mitään ulkoista, äkillistä voimaa, joka olisi tapaturman määritelmän täytävä tilanne.

Jos taasen kompastun pihalla harjan varteen, kaadun ja venäytän ranteeni/nilkkani, on kyse melko varmasti jokaisen tapaturmavakuutuksen ehtojen tarkoittama tapaturma. 

Jos vakuutusehtojen määritelmän täyttävän tapaturman vamman paraneminen ei suju normisti vaan pitkittyy ja minulla todetaan ranteessa/nilkassa kulumaa, ei vakuutus korvaa enää pikittynyttä osuutta vahingosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä