Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 - vuotias poika kömpii nukkumaan viereen!

Vierailija
24.03.2020 |

Ymmärrän että korona ahdistaa, mutta minua ahdistaa että viisitoistakesäinen kömpii samaan sänkyyn äitinsä kanssa!
Mitä sanoisitte ja miten?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko äiti?

Vierailija
2/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisittekö muka itse alapeukuttajat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tulla vaan viekkuun, lapsihan se kumminkin on vielä mieleltään, vaikka saattaa kooltaan olla jo iso.

Vierailija
4/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko äiti?

Vaikuttaako se jotenkin asiaan? Jos olen, saan haukut? Jos taas en, saan haukut silti.

Vierailija
5/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on kettu synnyinkolossaan...

Olet sairas.

Vierailija
6/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on munkin lukiopoikani tullut monena aamuna juttelemaan viereen. Anna tulla, kyllä se aikanaan loppuun. Mäkin olen sanonut, että sun pitää hankkia tyttöystävä, jonka viereen menet ja jolle kerrot juttujasi. Mutta niin kauan kuin tulee, annan tulla.

Vierailija
7/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin jos tuon ikäistä ahdistaa. Laittakaa vaikka patja äidin sängyn viereen.

Vierailija
8/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kömpi viereeni nukkumaan aina, kun oli ukonilma. Pelkäsi ukkosta. Ei siinä muu ahdistanut kuin, että sänky oli aika kapea.

Vierailija
9/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa tulla vaan viekkuun, lapsihan se kumminkin on vielä mieleltään, vaikka saattaa kooltaan olla jo iso.

Kyllä sillä boneri kuitenkin jo seisoo, eikä se yöllä välttämättä tiede, mihin sitä yrittää tunkea. Tai sitten tietää.

Vierailija
10/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sinua ahdistaa ja hän nukkuu omassa huoneessa. Rahoita korona asiassa erikseen, jos hänellä on kysymyksiä. Jos hän keskittyy muuhun tekemiseen vaikka kirjaan illalla

Vierailija
11/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ap.ä ole sukulaisia yleensä tädit tai serkut opettavat tuon ikäiset naimaan

Vierailija
12/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä boneri kuitenkin jo seisoo, eikä se yöllä välttämättä tiede, mihin sitä yrittää tunkea. Tai sitten tietää.

Taas tätä poikien demonisointia.

Vierailija
13/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin 16-kesäinen tyttöni välillä kömpii viereen. Olemme aina olleet läheisiä, enkä minä siinä mitään pahaa näe.

Vierailija
14/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä lasten ja nuorten täytyy pelätä yksin sängyissään ajatustensa kanssa mutta aikuisille on luonnollista nukkua toisen vieressä ja vaihtaa turvassa ajatuksiaan.

Vierailija
15/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille pojille erityisesti armeija tekee hyvää itsenäistymiselle. Ei sinänsä kannata olla vielä huolissaan.

Vierailija
16/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoita häntä välttämään kontakteja. Kerro esim, että uutisissa 12-v tyttökin joutunut hengityskoneeseen. Eiköhän mene visusti omaan sänkyyn.

Vierailija
17/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä lasten ja nuorten täytyy pelätä yksin sängyissään ajatustensa kanssa mutta aikuisille on luonnollista nukkua toisen vieressä ja vaihtaa turvassa ajatuksiaan.

No tuskin pelkäävät, jos aikuinen keskustelee pelkoa aiheuttavista asioista ja rauhoittelee. Teini-iässä kukaan ei nuku oikeasti vanhempien sängyssä.

Vierailija
18/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tytöt 18v ja 20v joskus sänkyyn viereen iltaisin tai aamuisin nuhjaamaan. Minusta se on kivaa.

Ollaan läheisiä ja usein sohvalla ’läjässä’ kun katsellaan telkkua ja tytöt tulevat syliin istumaan.

Vierailija
19/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se viereen. Eihän siitä ole kuin pari vuotta kun se oli vielä ihan lapsi.

Vierailija
20/22 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisittekö muka itse alapeukuttajat?

Mun 19v. nukkui joskus 15v. mun vieressä. Tykkäsin siitä että oma lapsi nukkui joskus vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi