NAC ja menkat, kokemuksia?
Otin nyt sitten eilen sen ensimmäisen tabletin tuota NAC:ta ja menkat alkoivat paljon nopeammin kuin ennen.
Viimeiset pari vuotta ainakin alkaneet ainakin kolmen päivän olemattomlalla tiputtelulla joka on saanut menkat kestämään yli viikon yhteensä.
Voiko siis olla tämän tabletin ansiota että nyt jäi ainakin kaksi päivää tuosta alusta pois ja alkoivat yhdessä vuorokaudessa kunnolla? Mahakivutkin tulivat heti vaikka yleensä tullut vasta n. neljäs päivä.
Onko kellään kokemuksia?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kuulin NACkista ja selailin nettiä ja huomasin tämän keskustelualueen. Olen ajatellut kokeilla NACkkia kun on jotenkin niin sanotusti virta pois jatkuvasti. Kaikkea muutakin olen kokeillut mutta mikään ei tunnu auttavan niin kokeillaanpa nyt tätäkin. Paljon positiivista tietoa kyllä löysin aiheesta.
Hei sama täällä sama täällä ja ajattelin testata. Itsellänikin on juuri "virta pois" ongelma. Onko auttanut? Kannattaako kokeilla?
Ei sitten minkäänlaista vaikutusta virtaan. Liikunta tuo voimia ja jaksamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän satunnaisesti ja välillä syön kuurin rohtos suojaa joka sisältää NAC ja sekoituksen vitskuja. En ole huomannut vaikutusta kuukautisiin mutta mulla on säännöllinen kierto, sen sijaan hiukset, iho ja kynnet on vahvistuneet enkä sairasta juuri ollenkaan nykyään. Lisäksi otan päivittäin d-lisän, spiruliinaa, triplamagnesiumia ja omega 3, nyt testissä lisäksi spermidiini :D Tykkään testailla ja oon saanut enemmän hyötyä lisäravinteista kuin lääkkeistä ikinä.
Välillä olisi hyvä pitää pitempää taukoa noista lisäravinteista eikä käyttää niitä jatkuvasti.
Näinpä, suosittelen samaa. Lisäksi nac ei ole täysin vaaraton, se nimittäin voi lisätä syövän vaaraa.
Olen lukenut tästä myös. En uskaltaisi syödä siksi tuota. Yskään olen sitä satunnaisesti käyttänyt, kunnes löysin paremmin tehoavan aineen.
Hullut popsii syöpää ruokkivaa antioksidanttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän satunnaisesti ja välillä syön kuurin rohtos suojaa joka sisältää NAC ja sekoituksen vitskuja. En ole huomannut vaikutusta kuukautisiin mutta mulla on säännöllinen kierto, sen sijaan hiukset, iho ja kynnet on vahvistuneet enkä sairasta juuri ollenkaan nykyään. Lisäksi otan päivittäin d-lisän, spiruliinaa, triplamagnesiumia ja omega 3, nyt testissä lisäksi spermidiini :D Tykkään testailla ja oon saanut enemmän hyötyä lisäravinteista kuin lääkkeistä ikinä.
Välillä olisi hyvä pitää pitempää taukoa noista lisäravinteista eikä käyttää niitä jatkuvasti.
Näinpä, suosittelen samaa. Lisäksi nac ei ole täysin vaaraton, se nimittäin voi lisätä syövän vaaraa.
Olen lukenut tästä myös. En uskaltaisi syödä siksi tuota. Yskään olen sitä satunnaisesti käyttänyt, kunnes löysin paremmin tehoavan aineen.
Saako kysyä, mikä aine sinulla auttaa paremmin yskään?
Nimin. jo 20 vuotta yskinyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä, mikä aine sinulla auttaa paremmin yskään?
Nimin. jo 20 vuotta yskinyt
Recipect on hyvä ja minulla toimii. Mutta en käyttäisi sitä liian usein, koska siinä on kodeiinia ja joillakin se aiheuttaa riippuvuutta. Onko yskääsi tutkittu? Ettei vain olisi jotain astman kaltaista. Tai joku tulehdusperäinen johon saisit kunnon tropit. Yskä on niiiin ikävä vaiva.
Te jotka sanotte NAC aiheuttavan syöpää, niin olette varmaan lukeneet tämän iltapäivälehtien "NAC, C vitamiini ja D vitamiini voi kasvattaa syövän kasvua" artikkelin?
Googlettelin useita tutkimuksia aiheesta, enkä löydä tarpeeksi dataa tukemaan tätä. Päinvastaista kyllä, NACilla ei voi hoitaa syöpää, mutta sen ehkäisyyn se on mitä mainioin.
Mietityttää myös, tuon artikkelin valitut vitamiinit ovat kuitenkin vastutyskyvylle ja terveydelle tärkeimmät ja tuollaista kirjoitetaan. Kaltaisenne lukevat ne vain klikkiotsikkotasoisesti ja tulevat julistamaan kuinka NAC aiheuttaa syöpää. Olette ymmärtäneet ko artikkelin täysin väärin. Mutta että tuollaista ylipäätään kirjoitetaan, jotta ihmiset välttäisivät ko. Lisäravinteita ja sitten saavat syövän.
Kannattaa lukea tutkimuksia kuten raamattua, eikä klikkiotsikoita noin huonosti ymmärtäen ennenkuin niistä alkaa yleisesti jauhaa
D-vitamiini on ainoa mitä kannattaa syödä päivittäin. Kaikki muu on joko turhaa tai jopa haitallista. Tietysti joihinkin puutostiloihin voi kuuriluontoisesti syödä jotain lisäravinnetta, mutta ei jatkuvasti.