Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin katsomassa nuoruuden profiilit ja keskustelut...tulin niin surulliseksi. En yhtään ihmettele että nyt 30 vuotiaana olen tällainen.

Vierailija
24.03.2020 |

Hei kaikille!

Olen jatkuvasti joutunut työpaikkoihin missä on ollut huono ilmapiiriä ja paljon työpaikkakiusaamista, välillä itsekkin joutunut ilkeyden kohteeksi. Kävin katsomassa demit ja ircit ja huomasin että siellä oli jäänyt valtavia keskusteluita pahoinvoinnista ja koulukiusaamisesta, myös nettikiusaamisesta.

Olin unohtanut mutta nyt tajusin minkä takia en ole enää panostanut mihinkään enkä jaksa enää välittää yhtään mistään kun on nuoresta lähtien arvosteltu ja kommentoitu pahasti. Samoin kavereitani on kiusattu. Koulussa oli poikkeuksellisen pahaa olla.

Nyt aikuisena ihmettelen suuresti että mikä syy on lyttää ihmisiä toimintakyvyttömiksi? me menetämme hirveästi osaamista ja hyviä asioita.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisin itse kirjoittanut tämän. Minuakin on lytätty lähes koko nuoruuden ajan. Vasta nyt keski-iän kynnyksellä olen huomaavinani, että työelämässä minua ei enää sorreta. Veikkaan sitä iän tuomaa auktoriteettiä.

Vierailija
2/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap. Onneksi en ollut poistanut teini profiilit. Siitä paljastui todella paljon kipeitä asioita jotka ovat syvästi vaikuttaneet minuun.

Olen nykyään sellainen aikuinen joka piilottelee osaamista. En ole FBssä enkä IGssä. En halua näyttää ulkonäköäni enkä paljasta nimeäni. Työpaikoilla nykyään käytetään some profiilit kiusamiseen.

Minusta tullut hälläväli tyyppi. Olen onnellinen etten tee lapsia tänne kärsimään enkä rahastakaan välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vali vali

Vierailija
4/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton takii ite työskentelen mieluiten yksin, koska ihmiset on usein just tollasia.. Ja jos jtn ei päin naamaa uskalleta kiusaa esim jonkun esimies aseman tms vuoks nii vähintään sitten haukutaan selän takana.... Ihmiset on sairaita ja ajattelemattomia. Se oma napa se tärkein. Etenki hoito-alalla tätä

Vierailija
5/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua murtaa sen kun tiedän paljon ihmisiä jolla on aivan karmeita tarinoita. Minkä takia olemme näin ilkeitä ja armottomia toisensa vastaan?

Vierailija
6/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassa kanat katsoivat muiden työntekijöiden FB profiilit, stalkattiin, kommentointiin kyseisen ihmisen perhejäsenien ulkonäköä.

Itse poistin samana päivänä FBn, pitäköön tunkkinne.

Kun työyhteisöt ovat pelkkää sota, niin kannattaa samantien kävellä ulos.

Vierailija
8/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ihan täysillä käy jos antaa joidenkin anonyymien nettipalstojen noin paljon vaikuttaa itseensä. Tää on vain ajanvietettä, nuo sinua pilkanneet ihmiset eivät edes muista sinua enää.

Vierailija
9/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain typerys avaa elämänsä nettiin. Poislukien joku promille, joka ansaitsee sillä avautumisella.

Vierailija
10/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain typerys avaa elämänsä nettiin. Poislukien joku promille, joka ansaitsee sillä avautumisella.

Yleensä ne tienaavatkin on typeryksiä. Toisten, vielä typerämpien kustannuksella elävät.