Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi tsempata lasta lukioon t. Ammattivalittaja

Vierailija
24.03.2020 |

Kun hän ei pidä opiskelusta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko, että lapsi päätyy samaan tilanteeseen kuin sinä vai haluatko hänelle parempaa? 

Vierailija
2/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko, että lapsi päätyy samaan tilanteeseen kuin sinä vai haluatko hänelle parempaa? 

Tottakai mä haluan hänelle parempaa mutta ei hän ole kovin hyvä koulussa. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko johtua tsemppauksen puutteesta? Voi oikein hyvin olla että lapsesi on huono koulussa koska et ole tukenut häntä etkä antanut esimerkkiä siitä että opiskelu on tärkää ja jopa hauskaa.

Vierailija
4/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko johtua tsemppauksen puutteesta? Voi oikein hyvin olla että lapsesi on huono koulussa koska et ole tukenut häntä etkä antanut esimerkkiä siitä että opiskelu on tärkää ja jopa hauskaa.

Olen auttanut vaikka kuinka. Yhdessä on tehty läksyjä, luettu kokeisiin ja kannustettu vaikka kuinka paljon. Ap

Vierailija
5/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ammattikoulustakin pääsee yliopistoon myöhemmin jos oma ala löytyy ja alkaa opiskelu kiinnostamaan. Mutta kyllä kouluttautumista kannattaa arvostaa. Tutkimusten mukaan etenkin äidin koulutustaso vaikuttaa lapsen tulevaisuuteen.

T. Vammattialittaja

Vierailija
6/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä tsempata. Ei siitä kuitenkaan mitään tule, tai kuten vanha sanonta sanoo, ei kannettu vesi kaivossa pysy.

Ellei lapsellasi ole itsellä jo visiota yliopistokoulutuksesta, ei se pakottamalla synny. Sinne vaan amikseen levyseppälintsarilinjalle.

Lukiosta on tarkoitus jatkaa korkea-asteen opintoihin, se on pelkkä välivaihe, jossa on tarkoitus oppia opiskelemaan, ei niinkään vielä mitään sisältöjä.

Vierailija
7/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ammattikoulustakin pääsee yliopistoon myöhemmin jos oma ala löytyy ja alkaa opiskelu kiinnostamaan. Mutta kyllä kouluttautumista kannattaa arvostaa. Tutkimusten mukaan etenkin äidin koulutustaso vaikuttaa lapsen tulevaisuuteen.

T. Vammattialittaja

Mun miehenihän on opiskellut paljon ja tekee tuolla nyt paskaduuniaan. T. Ap

Vierailija
8/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen auttanut vaikka kuinka. Yhdessä on tehty läksyjä, luettu kokeisiin ja kannustettu vaikka kuinka paljon. Ap

Ilmeisesti sitten ei ole osattu löytää juuri teidän lapsellenne sopivia opiskelutapoja. Jos jatkuvasti vain hakkaa päätään seinään vaikka tekee paljon töitä niin silloin opetetaan tavalla joka ei sovi lapselle.

Vierailija
9/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vammattialittaja

Mun miehenihän on opiskellut paljon ja tekee tuolla nyt paskaduuniaan. T. Ap

Se tuskin on opiskelun vika. Ei koulutus ole lupaus hyvästä työpaikasta vaan mahdollisuus sellaiseen.

Vierailija
10/10 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin vaan valitat lapselle ja 5 luokkalainen on aika pieni päättämään mihin kouluun menee.

Minä sanoin pojalle että jos ei mene lukioon saa selkäänsä, en halua että jatkaa tätä samaa duunari paskaa mitä itse joudun kestämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme