Äidiksi 18v, 21v, 24v, 27v, 30v. Mielipiteesi?
Olen aina halunnut suurperheen ja ajatellut että lapset kannattaa tehdä nuorena, koska terveyden kannalta parempi ja todennäköisesti pidempi yhteinen elämä lasten kanssa :) Kaikilla lapsilla sama isä ja aviomieheni on minua 6 vuotta vanhempi. Aloimme seurustelemaan kun olin 16 ja mieheni 22. Emme ole uskovaisia. Lapsemme ovat nykyään 23v, 20v, 17v, 14v, 11v.
Kommentit (3)
Olet ilmeisesti saanut sellaisen perheen kuin olet halunnutkin ja se on tehnyt sinut (teidät) onnelliseksi. Ei sen kummempaa mielipidettä, mutta olen iloinen että tällaisiakin perheitä on. Olisi kiva kuulla/ lukea kaltaisistasi enemmänkin. Tuntuu, että mediassa puhutaan vaan lapsiperhe-elämän raskaudesta, kuormittavuudesta ja sen aiheuttamista avioeroista ja onnettomista, riitelevistä uusperheistä jne. negatiivisista asioista.
Jokainen joka tulee, tulee silloin kun henkilökohtaisesti tulee ja aikaa siihen raskaaksi tulemiseen on koko hedelmällinen ikä.
Ei muuta mielipidettä muiden asioista minulla, enkä voi arvioida tuota kenenkään puolesta .