Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henkilöauto ja maaseudun juntit

Vierailija
24.03.2020 |

Itse muutin stadista pikkukaupunkiin ja huomaan, että jokaisella työttömällä juntilla pitä olla auto.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, täälläkö taas hau kutaan meitä maalaisia! Itse ajan autolla ja olen viimeksi lukenut kirjan vuonna 1944!

Työ ja auto, siinä on paketti. Ja tietysti se, että asun täällä niin voin itkeä aina siitä!

Vierailija
22/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun aina kin paltamolla ja minulla on auto, jolla ajan 30 km päivittäin. Olen aina asunut täällä, enkä muuta, Sotkamossa saan rahaa.

Auto on minulle yhtä pakollinen kuin oikein kirjotus taitokin!

Eikös Paltamo taivu Paltamossa eikä Paltamolla? Ja miksi ihmeessä liikkuisit Sotkamon suuntaan, kun Kajaanikin on helpommin saavutettavissa ja Sotkamoon verrattuna oikea kaupunki.

Vai kukas nyt yrittää trollata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on auto ja se on tärkeä! Hesalaiset voi eristää!!

Vierailija
24/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä asun aina kin paltamolla ja minulla on auto, jolla ajan 30 km päivittäin. Olen aina asunut täällä, enkä muuta, Sotkamossa saan rahaa.

Auto on minulle yhtä pakollinen kuin oikein kirjotus taitokin!

Eikös Paltamo taivu Paltamossa eikä Paltamolla? Ja miksi ihmeessä liikkuisit Sotkamon suuntaan, kun Kajaanikin on helpommin saavutettavissa ja Sotkamoon verrattuna oikea kaupunki.

Vai kukas nyt yrittää trollata?

Jos sulla on yhtään aivosoluja, niin hukkaanhan ne tällä palstalla menevät.

Toki teitä tosikkoja on kiva vähän narrata. ;)

Vierailija
25/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalla juntit istuvat talossa järven rannalla ja toivovat, että kaikki palvelut tulisi suoraan käteen. Samalla kunnassa työttömyys n. 95 prosenttia.

Tämä juntti täällä makaa koirien kanssa soffalla viltin alla ja nauttii tilanteesta, että saa rauhassa hengitellä ilman koronapelkoa.

Auto on tallissa ja välillä käyn kävelemässä kirkkaassa auringonpaisteessa.

Vierailija
26/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otsikossa on maalaiset, kun kyse on pikkukaupunkilaisista?

Koska AP on provo, eikä osaa argumentoida uskottavasti. Todennäköisesti AP on vihervassari, jotka eivät nyt ole ihan niitä fiksuimpia, edes AV:n mittapuulla...

Kyllä on aika hankalaa Suomessa elää ilman autoa, jos ei satu asumaan ihan keskellä kaupunkia, mutta tätä nuo idealistit eivät vaan tajua!

Vierailija
27/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viher vassarit ovat Suomen syöpä! Mestari laittaa rajat kiinni ja persut tuovat leivän köyhimmillekin!!

Tiedän, koska nautin persujen hallitus taipaleesta 2015-17!!!1!!!

Vierailija
28/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totta kai näillä junteillä pitää olla, ainoa itsetunnon mitta.

Auto on tietyillä alueilla ainoa keino ylläpitää mm. ruokataloutta tai sosiaalista elämää. Vähän vastaavaa jos Helsinkiläiseltä kielletään kävely kaupungilla, amputoidaan jalat. Mitä luulet tämän vaikuttavan henkilön henkiseen terveyteen?

Vierailija
29/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalla juntit istuvat talossa järven rannalla ja toivovat, että kaikki palvelut tulisi suoraan käteen. Samalla kunnassa työttömyys n. 95 prosenttia.

Tämä juntti täällä makaa koirien kanssa soffalla viltin alla ja nauttii tilanteesta, että saa rauhassa hengitellä ilman koronapelkoa.

Muista sitten käydä ihroinesi kävelyllä, ettei jää vain kommentiksi. ;)

Kiitos huolenpidostasi, useimpina päivinä on jäänyt nousematta lenkille.

Ehkä tänään lähden tai sitten en, näkee sitten.

Vierailija
30/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudun junttienkin pitää pikkuhiljaa oppia olemaan ilman autoa.

Vierailija
31/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten käydä ihroinesi kävelyllä, ettei jää vain kommentiksi. ;)

Kiitos huolenpidostasi, useimpina päivinä on jäänyt nousematta lenkille.

Ehkä tänään lähden tai sitten en, näkee sitten.

Huomennakin ehtii, toisaalta tänään voi lähteä autolla johonkin? ;)

Vierailija
32/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyntialue on 80 km ympyrä ja julkisia ei kulje mitenkään järkevästi. Auto on iso kuluerä mutta se on oltava, tosin tuollaista matkaa ei ole varaa kulkea työssäkäyvänäkään.

Vierailija
33/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
34/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

t. maaseudun juntti

Vierailija
35/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjai ku teitä tyhmyreitä on niin mukava narrata!

Ajakaa autolla, saatte edes yhden hyvän fiiliksen päiväänne, kun se vaimon naama kuitenkin vituttaa 24/7

Vierailija
36/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää juntit aina kertoo, että ainoa vaihtoehto on asua juuri siinä paikassa. Ja Helsinki maksaa.

Miksi kaikkien ihmisten pitäisi mielestäsi muuttaa Helsinkiin? Miksi se on ainoa vaihtoehto?

Koska olen rikas vihreä sijoittaja ja olen sijoittanut kaupunkiasuntoihin ja kaupungin palveluihin. Nyt haluan tänne lisää asukkaita tuomaan minulle rahaa.

Huom. työttömät tuovat paljon enemmän rahaa minulle kuin työssä käyvät. Niillä on aikaa istua kahviloissa ja käyttää tukirahoja palveluihin. Turhat duunarit käyttävät rahansa vain veroihin ja asuntolainaan.

Vierailija
37/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää juntit aina kertoo, että ainoa vaihtoehto on asua juuri siinä paikassa. Ja Helsinki maksaa.

Miksi kaikkien ihmisten pitäisi mielestäsi muuttaa Helsinkiin? Miksi se on ainoa vaihtoehto?

Koska olen rikas vihreä sijoittaja ja olen sijoittanut kaupunkiasuntoihin ja kaupungin palveluihin. Nyt haluan tänne lisää asukkaita tuomaan minulle rahaa.

Huom. työttömät tuovat paljon enemmän rahaa minulle kuin työssä käyvät. Niillä on aikaa istua kahviloissa ja käyttää tukirahoja palveluihin. Turhat duunarit käyttävät rahansa vain veroihin ja asuntolainaan.

So boring....

Vierailija
38/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Miks, no siks, kun se oli valaskala, äiti antoi mulle rahaa sanoi osta kalaa...

Vierailija
39/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuttavaa, miten maaseudulla onkin aikaa vastailla provoihin!  Varmasti on siellä järven rannalla etätöitä ja Volvo pihassa!

Aika hyvä... Volvo on pihassa  ja kotimme on järven rannalla. Työt ovat kyllä ihan tässä pihapiirissä.

Niin mikä sinua nyt oikein ärsyttikin? Sekö että meillä on auto?

Vierailija
40/112 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku jo perustella MIKSI maaseudulla olijan tulisi oppia olemaan kokonaan autotta?