Ripuli jo päiviä
ei muita oireita. Voiko olla korona? Yleensä teräsvatsa.
Kommentit (18)
Voi ei. Onkohan nyt liikkeellä vatsatautia?
Mulla oli pe-su ripuli, eilen hieman kurkku kipeä ja tänään lievää nuhaoireilua aamulla; nenä vuoti ja aivastutti. Niistäessä tuli rään seassa tummia/verisiä sattumia. Pari-kolme päivää on nipistelyt vihlaisunomaisesti rintakehän alueelta. Aloin pohtia voisiko tämä nyt olla sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli pe-su ripuli, eilen hieman kurkku kipeä ja tänään lievää nuhaoireilua aamulla; nenä vuoti ja aivastutti. Niistäessä tuli rään seassa tummia/verisiä sattumia. Pari-kolme päivää on nipistelyt vihlaisunomaisesti rintakehän alueelta. Aloin pohtia voisiko tämä nyt olla sitä.
Oliko niin, ettei nenän vuotaminen kuulu koronaan?
Sulle nousis sit keuhkokuume. Olet silloin todella kipeä. Mulla kerran ollut keuhkokuume ja muistan et yskin limaa ja oli huono olla. Mut onneksi sit paranin. Olin silloin teini.
Luin jostain, että Kiinassa olisi selvinnyt, että niillä, joilla koronan ensioireet ovat ripuli ja/tai oksentelu, on suurempi riski kuolla tautiin kuin niillä, joilla ei vatsa-/suolisto-oireita ole.
Onko muillakin ollut munuaiset välillä kipeät. Tuntuu välillä pientä jomotusta.
Mulla on paskahätä, kuuluuks se koronaan
Voi olla korona.
Myös nuha voi olla oire. Se on myönnetty nyt myöhemmin.
Ota mustikkakeittoa tai mustikoita. Korput on hyväksi. Ja sit teetä.
En sairasta kuin erittäin harvoin kausi-influenssia. Olisko korona nyt lievänä?
Ap
Ei oo koronan oireita nuo. Enwmmän viittaavat sars virukseen tai ebolaan.
Hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko niin, ettei nenän vuotaminen kuulu koronaan?
Osalla sitä on, olikohan noin 20% tapauksista.
Vierailija kirjoitti:
Sulle nousis sit keuhkokuume. Olet silloin todella kipeä. Mulla kerran ollut keuhkokuume ja muistan et yskin limaa ja oli huono olla. Mut onneksi sit paranin. Olin silloin teini.
Kaikille ei tule keuhkokuume, osa sairastaa lievin oirein eli ilman keuhkokuumetta.
Nyt jo hieman kurkkuakin kutittaa. Muita oireita ei ole.
Ap
Mulla nyt aika varmasti korona, jossa oireena ripuli.