Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä maustepurkit siistissä järjestyksessä ? -Zinccis kyselee

Vierailija
24.03.2020 |

Löytyykö maustepurkki joka käyttökerran jälkeen eri paikasta ?

Vai oletteko huiskineet ne ympäri ämpäri, mutta paikat ovat omien korvien väliin vaginoituneet, niin että tiedätte missä ne ovat ja laitatte samalle paikalle takaisin. Mutta jos ulkopuolinen tulisi keittiöönne, niin ei tietäisi ollenkaan mistä löytäisi mitäkin.

Itselläni on vähän näin. Olen yrittänyt viime aikoina saada niitä vähän järjestykseen, että olisi edes ryhmittäin mausteet. Yrtit erikseen, pippurit erikseen jne.

Oma ongelmani on se, että mausteita on niin paljon, ettei niille oikein riitä siistit paikat.

Ystävällisesti,

Zinccis

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 90% siististi. Purkit omassa laatikossaan ja pussit + kuivatut yrtit ja chilit yms omassaan. Vain mustapippuri ja suola hellan vieressä aina saatavilla

Vierailija
22/26 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivonnut maustelaatikon 10 krt ja aina se on yhtä sekava joten en enää puutu siihen. Meillä mies on se joka kokkaa ja käyttää paljon mausteita ja yrttejä. Miehen mielestä sekava ”järjestys” on täysin looginen (minun mielestä ei mitään järjestystä eikä loogisuutta). Jossain sisustusliikkeessä näin sellaisen tyylikkään pöytä säilytyshyllyn jossa maustepurkkeja kerroksissa, en ole sellaiseen enää törmännyt.

Mies saa pitää epämääräisen järjestyksensä niin kauan kun tekee ruokaa. 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus haaveilin maustepurkkitelineestä. Olen kuitenkin päätynyt pitämään mausteeni kaapissa, sillä vihaan pölyjen pyyhkimistä ja kaikkea pikkusälää, joka sitä kerää. Keittiössä on myös pölyäkeräävää rasvalikaa, koska liesituuletin on paska. Sataan kertaan ilmastointihuollon yhteydessä säädetty, edelleen paska. Kaipaan huuvaa, ehkä seuraavaan asuntoon. Koronan ajan elellään täällä.

Vierailija
24/26 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi tärkeää, että maustepurkit olisi järjestyksessä (mielellän muutkin kaapit), jotta jos korona tulee ja tappaa, on perillisten sitten helpompi valkata sieltä, minkä itselleen haluaa.

Vierailija
25/26 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustehyllyssä aakkosjärjestyksessä. Viereisessä kaapissa purkeissa (isommissa) kuivattua nokkosta,rakuunaa,minttua,oregaanoa ja salviaa. Itse kasvatettuja. Pakasteessa yrttejä merkittyinä.

Vierailija
26/26 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorassa rivissä aakkosjärjestyksessä. Vieraat sotkevat sen aina tai kyselevät paniikissa "missä tää ja toi on?" Ei pitäis olla vaikea hoksata.