Siis tapahtui kauheita tänään Cittarisssa!
Poikani 11kk oli kärryissä istumassa ja tiedättehän ne " lukot" millä kärryt laitetaan toisiinsa kiinni? Pengoin jotain alekoria ja poika oli hetken mun selkäni takana ja oli työntänyt sen lukon suuhunsa ja kun pojalla ei ole kuin 2 alahammasta, niin siihen pieneen reikään oli hampaat jäänyt kiinni!
Poika huutaa hengenhädässä ja minä en uskaltanut vetää sitä kunnolla pois ettei hampaat lähde mukana!
Jotenkin sain sen kuitenkin pois ja huomasin että ihan pieni palanen oli toisesta hampaasta lähtenyt. Onneksi saatiin kuitenkin pois!
Eipä ole aiemmin tullut mieleenkään et tollasta voi tapahtua!
Onneksi selvittiin säikähdyksellä Kyllä mä pelästyin! Ja poika titysti kanssa.
Kommentit (6)
Ja en sentään kauppaa valkkaa sen mukaan missä se möykky on.
ei kyllä tosiaankaan ole tullut mieleen tuollainenKAAN juttu!
Ei kaikissa Prsmoissakaan ole identtiset kärryt!
Ja oikeesti siksikö laittaisin jonkun kaupan boikottiin kun vauvan alahammas saattaa jäädä lukkoon kiinni :-OOOOOO
kultakalalla ja yritti tapauksesta huolimatta tunkea sitä uudestaan suuhun koko kauppareissun....
Eikä sitä lukkoa saanut mihinkään " köytettyä" . Yritin työntää sitä johonkin pinnojen väliin, mutta ei...
Niimpä pidin siitä kiinni koko reissun. Olipa hankalaa!
ap
Siksi käymme perhene kanssa nykyisin prismassa, niiden kärryissä lukkopala on laidassa josta lapsi ei sitä juuri suuhun saa. Cittarin kärryissähän lukot ovat lähes puolin keskellä.
Cittari boikottiin.