Mikä toi Anu Harkki oikein on naisiaan?
On muka niin tekstiilitaiteilijaa ja juontajaa. Mikä sen koulutus on? Ne kässähommat on kuin ala-asteikäisen tekemiä eikä juontajan taidoissakaan ole kehumista! Arttu Harkki on minusta myös surkea juontaja, jotenkin ylimielisen oloinen pariskunta.
Kommentit (34)
Ja Pemmikaanista minäkin tilasin 2 imetyspaitaa. Soitin toisesta paidasta Anulle henkilökohtaisesti, kun oli niin törkeä. Siinä oli " huolittelemattomat reunat" . Kyllä, tiedän mitä se tarkoittaa ja hyväksyin asian. MUTTA se oli niin huolittelematon, että niskaan oli kuitenkin pitänyt laittaa Pemmikaani-lappu ja se kääntyi aina näkyville. Jopa vieraat ihmiset huomauttelivat minulle, että sinulla on paita väärin päin.
Anu suostui kyllä tekemään paitaan siistin kauluksen, mutta kyllä kesti ja sain todella töykeää palvelua.
En pidä siitä naisesta, enkä sen käsitöistä.
Olen aina pitänyt vähän luusereina noita visailujuontajia. Jos Anu Harkki on tekstiilitaiteilija niin mitä ihmettä hän siellä visailuissa tekee?
kai se on sitten kateutta tai jotain.
itselläni ei ole mitään tosielämän kosketusta Anu Harkkiin tai hänen käsitöihinsä, mutta mun mielestä hän vaikuttaa ainakin telkkarissa tosi kivalta ja sympaattiselta. Ja on vielä todella luonnonkaunis!
Jollakin on nyt selvästi hampaankolossa jotakin ja luulen, että samalta henkilöltä ovat lähtöisin useimmait näistä viha-viesteistä.
Ikävää, koska Anu on itsekin pienten lasten äiti ja lukee ehkä palstaa.
Mutta onneksi hän silloin lukee myös nämä positiiviset viestit ja tietää, että hyvä ja sympaattinen on se käsitys, joka hänestä syntyy.
Kertoo kyllä paljon haukkujista itsestään.
Toisekseen olen samaa mieltä tuon kirjoittajan kanssa että sekä luova työ, että tv-työ ovat erittäin vaativia hommia- mutta ihminen joka ei niitä itse tee, ei ymmärrä asiaa. Ja ylipäätään yrittäminen eri aloilla on haastavaa ja vaatii rohkeutta jota ei näillä urputtajilla ole.
Kolmanneksi- on erittäin julmaa ruotia toisen persoonallisuutta- se on ihan eri asia kuin työn arvosteleminen.
Näitäkin viestejä lukiessa tulee vaan mieleen että tv,stä pitäisi tulla yhtä soittoa pelkkiä piirrettyjä, niin eivät nämä ihmeelliset av-persoonallisuudet joutuisi kestämään erilaisuutta, vajaavaisuutta yms inhimillisiä ominaisuuksia tv,tä katsellessa. Koska täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan. edes telkkarissa.
Ja pakko vielä sanoa, että kauneus on katsojan silmässä. jos haluaa katsoa hyvällä niin anu harkki on kyllä viehättävä, persoonallinen ihminen. Voisi olla monelle av-gurulle yllätys se oma lärvi kaikkine pakkoliikkeineen siellä ruudussa:))
Suomen 10 tyylikkäimmän naisen joukkoon
Vierailija:
Mutta onneksi hän silloin lukee myös nämä positiiviset viestit ja tietää, että hyvä ja sympaattinen on se käsitys, joka hänestä syntyy.
on näemmä syntynyt taas erilainen kuva.
..neuvolasta tulossa lapsensa kanssa- suhteessa lapseensa vaikutti ainakin ihan sympaattiselta :) juontaminen ei vain mielestäni ole oikein luontevaa!
Onneksi tuo id ari ukko on ollut vähemmän julkisuudessa.
Kuka pässi nostaa juttuja melkein kahdenkymmenen vuoden takaa. Joko kaikki nykyiset julkisuuden henkilöt on kaluttu?
Vierailija kirjoitti:
Kuka pässi nostaa juttuja melkein kahdenkymmenen vuoden takaa. Joko kaikki nykyiset julkisuuden henkilöt on kaluttu?
Samaa ihmettelen! Ei järkeä tällaisessa.
käy harvoin yksiin. Käsityö on aina uniikki kappale.