Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuumeeton korona?

Vierailija
23.03.2020 |

Voiko korona olla kuumeeton?
Olen kärsinyt yskästä, kurkkukivusta ja nuhasta nyt kohta kaksi viikkoa. Viikko sitten oireet painuivat keuhkoihin ja hengittäminenkin sattuu kylkiin ja selkään. Kuumetta ei ole. Olen biologisen lääkkeen käyttäjä, joten en ole ihan varma, nouseeko kuume kuinka herkästi edes.
En haluaisi kuormittaa terveydenhuoltoa nyt, mutta huolettaa..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Sulla mahdollisesti keuhkokuume.. lääkäriin!

Vierailija
2/6 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ikäsi? Kuulutko riskiryhmään? Missä olisit voinut saada tartunnan`?

Mieti näitä asioita.

Tuo että hengittäessä sattuu keuhkoihin saattaa viitata siihen. että keuhkoissa on jotain vikaa.

Nuha ei ole koronan oire, mutta voi olla. Onko päänsärkyä ja lihaskipuja?

Kuumeen puuttuminenkin viittaa siihen ettei ole koronaa.   Mutta eihän sitä voi tietää.

Ota yhteyttä lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlainen tauti kovaa kovempi yskä ahdisti keuhkoja, kaksi kuukautta, en päässyt lääkäriin kun ei ollut kuumetta ja hoitaja otti tulehdusarvon kun olin yskinyt kuusi viikkoa crp oli 8. Eli lääkäriaikaakin täytyi vielä odottaa melkein kolme viikkoa. Että parannuin, nyt on hyvä, mutta en arvosta tämän yhteiskunnan terveyspalveluja piirun vertaa. Silloinhan ihminen lääkäriä ja lääkettä tarvitsee kun on kaikkein sairas. Ei taida niin olla, lääkärit pääsee vähemmällä kun arvailevat vaan.

Vierailija
4/6 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona voi olla kuumeen, kuten voi olla ns tavallinen keuhkokuumekin. Minulla on monta tuttua, joilla oli usein kuumettomia keuhkokuumeita. Keuhkokuumeet selvisi sitten kun otettiin rtg. Ja crp on noussut myös keuhkokuumeessa.

Vierailija
5/6 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku koronaan sairastunut kertoa oireistaan?

Onko jollain ollut vain lieviä oireita ?

Vierailija
6/6 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona voi olla kuumeen, kuten voi olla ns tavallinen keuhkokuumekin. Minulla on monta tuttua, joilla oli usein kuumettomia keuhkokuumeita. Keuhkokuumeet selvisi sitten kun otettiin rtg. Ja crp on noussut myös keuhkokuumeessa.

Crp ei nouse jos käytössä on biologinen lääke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme