Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos käy jonkun puolesta kaupassa niin miten se maksu suoritetaan

Vierailija
23.03.2020 |

eli antaako henkilö rahaa mukaan sille joka käy siellä kaupassa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan sitten, että toimeentulotukiasiakkaana voit joutua selittämään tilille tulevia rahasummia ja ne voidaan tulkita tuloksi.

Itse annan käteistä kuittia vastaavan summan ja vähän päälle vaivannäöstä.

Tämä. Itse voisin käydä vanhuksille kaupassa, mutta ongelmana on just toi ettei ainakaan tilille voi laittaa mitään tai se vähennetään mun tuloista, eikä ole varaa ostaa mummoille ruokia kun itselläkin on tiukkaa. Tyhmä systeemi kun nyt tommoset jää työssäkäyvien hoidettavaksi eikä ne voi tehdä joilla on aikaa.

En usko että tuet jää kiinni tuosta jos sen perustelee. Siihen voi pyytää tarvittaessa lausunnon niiltä autetuilta. Vielä parempi jos laittaa sen jo pankkisiirron yhteydessä selitteeseen. Ihmisiä ne siellä kelassa on.

Usko ei ole tiedon väärti eikä itsellä ole varaa lähteä moiseen uhkapeliin. Kelan pitäisi tehdä pelinavaus ja sanoa että just nyt tästä syystä emme kyttää mummojen tilille siirtämiä rahoja. Usko pois, että siellä ei harkintaa käytetä ja ihmisyydestä mulla on vahva epäilys.

Työttömiltä luultavasti menee korvaus jos työkkäri havaitsee että on tehty jotain ja raha liikkuu. Joo. Ei tässä byroslaviassa onnistu.

Et tiedä mitään. Työkkäri mitään tilitietoja kysy, vaan maksajat 🙄

Vierailija
22/22 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Männynkävyillä ja oravannahoilla on tehty ennenkin kauppaa. Vanhat konstit on parempia kuin pussillinen uusia.

Se,  joka ei poimi ja metsästä, ei myöskään syö! Fakta tieto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla