Vanhemman miehen kanssa naimisissa oleva nainen vastaa hetken kysymyksiinne.
Kommentit (15)
Ei hän missään erityisen timmissä kunnossa ole fyysisesti mutta kyllä hänen kroppansa on mielestäni ihan kaunis. Kun rakastaa ihmistä, hänet näkee kauniina.
Siis useimmathan meistä kolmekymppisistä naisista toivoo, että miehellä olisi hyvätuloisnen duuni ja mielellään jo asunto ostettu jne. Miehelläsi oli kai kaikki tämä jo valmiina.
Mieheni ei ole erityisen varakas, mutta tietenkin pitkän työuran tehneenä on kerännyt enemmän maallista omaisuutta kuin minä. Mutta raha ei ole liittomme syy. Ymmärrän kyllä hyvin, että se on ihmisille vaikeaa käsittää, itse varmaan ajattelisin samoin ellen olisi tässä tilanteessa :)
Miehellä yksi poika, joka on minua 4 vuotta vanhempi. Hän suhtautuu minuun ihan kivasti. Tapaamme harvoin, hänellä on kiireinen elämä :)
Entä kumman kavereisen kanssa vietätte vapaaaikaa? Oletteko pitäneet juhlia, joissa molempien ystävät paikalla? Miten meni?
Elämmekin tavallaan " tässä ja nyt" .
Suhteemme lähti alkuun kansalaisopiston kirjoittajapiirissä, kun hän alkoi jutella kanssani ja kutsui minut kylään. Minähän menin ja meistä tuli ystävät ja vuoden kuluttua jo muutin hänen luokseen asumaan.
Valtaosa mieheni ystävistä on häntä nuorempia, hän on ikäisekseen aika nuorekas. Hänen ystävistään on tullut minunkin ystäviä ja päinvastoin.
Teemme paljon asioita yhdessä, mm. kirjoittaminen ja puutarhanhoito sekä kalastus yhdistävät meitä. Ja koska hän on jo eläkkeellä, jaamme lasten hoitamisen ja muut päivittäiset hommat.
Eivät he juuri muutenkaan pyri vaikuttamaan tekemisiini.
Ympäristö kummastelee tietysti, miettii motiivejamme ja jopa sitä, olenko suomalainen vai jostain Virosta ostettu morsian :) Meille tämä on arkielämää mutta kaupassa joskus huomaa ihmisten tuijottavan pitkään, kun lapsemme kutsuvat miestäni isäksi eikä isoisäksi...
En tarkoita, että se haittaisi, mutta miten tulee yleensä esille?
Ja joskus huumorini menee häneltä yli... ja alussa kielenkäyttöni herätti kinaa, silloin vielä kiroilin :) Mutta en nyt tiedä johtuuko nuo niin iästä...
Ruoka-asioissa hän ei arvosta mitään pastaa tai riisiä, perunaa sen olla pitää. Se saattaa olla ikäkysymyskin. Mutta on hyvin vaikea eritellä mitkän asiat ovat sukupolvieroja ja mitkä vain persoonasta johtuvia.
Siis mieheni on eläkkeellä, on ollut yrittäjäeläkkeellä jo vuosia. Minä olen tällä hetkellä kotihoidontuella kotona, tulevaisuudessa varmaan työelämä kutsuu, jos en sitten keksi jotain muuta ;)
Lapsemme ovat nyt 3,5 ja 1,5 vuotiaita. Kyllähän haaveilen vielä kolmannestakin mutta täytyy nyt katsoa... miehen iästä johtuen täytyy miettiä tarkkaan mihin omat resurssit joskus tulevaisuudessa ehkä riittävät.
Asumme talvet pikkukaupungissa ja kesät maaseudulla saaressa.
Ja kyllä stondaa ihan hyvin, on viriilimpi kuin ne ikäiseni miehet joiden kanssa olen seurustellut :)
Onko seksi kivaa?