Miten putsaatte pinnat, avaimet, puhelimet ja vaikkapa hanskat jne
Millä, miten ja kuinka usein?
Itse vedän puhelimen neo-amiseptilla kostutetulla talouspaperilla päivittäin, samalla aineella ovenkahvat yms. Avaimet pesen samalla kuin kädet, lämmintä vettä ja saippuaa.
Mut miten hanskat? Ne ovat murheenkryynini.
Auttaako virusten tuhoamiseen lämpö? Onko asiasta jollain heittää hyvää lähdettä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinta en kanna mukana, hanskat pesukoneeseen, avaimet taittelen kalsareiden sisään ja teen niistä sellasen nyytin mikä menee pesukoneeseen. Metallisissa ovenkahvoissa pidän tyhjiä vessapaperirullan hylsyjä. Olen säästänyt aina kaikki hylsyt. Mulla on niitä melkein täysi jätesäkillinen. Helppo vaihtaa ja laittaa uusi aina kahvaan.
Eikö avaimet kalsareissa kutita? Kilisevät toki kivasti.
En minä mene pesukoneeseen. Ne avaimet menee sinne kalsareiden sisässä että eivät kilise ja kolise niin kovasti pesukoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimen samoilla liinoilla joilla pyyhin rillit, avaimia tai hanskoja en kyllä desinfoi. Ostoksia en myöskään ala pyyhkiä, tuntuu liian ylihysteeriseltä ja luotan siihen että on turvallista nostaa se Frezzapullo huulille hankaamatta ensin Fairyllä!
Sulla on aika huono systeemi. Se puhelin on kuitenkin pahimpia riskipintoja. Jos samalla rätillä pyyhit rillit, jotka menee naamalle, niin ei kuulosta hyvältä. Silmät ovat myös limakalvoja, ja nenälle ei nut kannata viruksia päästää. Kannattaisi ainakin hommata noille eri rätit.
En mitenkään, käsienpesu riittää. Toki neurootikoille tämä on vaikeaa aikaa, voimia.
Miksi puhelin on tautipesäke, kun siihen koskee vain yksi hlö ja silloin aina puhtain käsin?
Sitä ei lasketa pinnoille muuten kuin omassa kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhelin on tautipesäke, kun siihen koskee vain yksi hlö ja silloin aina puhtain käsin?
Anyone?
Vierailija kirjoitti:
Tätä on alapeukutettu muttei vastattu. Ihan hyvä kysymys, en osaa vastata.
Eikö avaimet kalsareissa kutita? Kilisevät toki kivasti.