Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö Kelan lisätä koronalisä köyhille

Vierailija
23.03.2020 |

Minulla ei ainakaan ole varaa ostaa mitään varastoon kun kuukausiraha ruokaan on vähän yli 200 euroa. Siis voisi olla joku paketti jolla ostaa käsidesit yms. muut hengityssuojat + ruuat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi, mutta ainoat jotka itkevät täyttä kurkkua, ovat pyrkyriyrittäjät, joilta ei ole koskaan heikommille mitään myötätuntoa herunut!

Vierailija
2/4 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkot voisi jakaa näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko tyhmä vai miksi en ymmärrä? Ihmiset ovat huolissaan toimeentulostaan ja mediassa ollut esillä velkakriisit jne?

Jos minut lomautetaan, irtisanotaan tai jäisin ilman työtä niin miksi minun pitäisi pelätä velkaantumista, laskujen tai vuokran maksun venymistä?

Teen matala palkka-alalla töitä, säästöön ei jää euroakaan. Asun Helsingissä missä eläminen on kallista, mutta olen selvinnyt ja pärjännyt velkaantumatta. Asun vuokralla.

Jos nyt palkkatuloni tippuisivat niin käsitykseni mukaan olen oikeutettu asumistukeen, työttömyyspäivärahan tai ainakin toimeentulotukeen.

Toimeentulotuki yksinäiselle näytti olevan noin 500e/kk ja alaikäiset lapset korottavat summaa.

Itse pärjäisin mainiosti, vuokran saan hoidettua ja ruokaan sekä muuhun elämiseen rahaa jäisi.

Näinä aikoina olen tyytyväinen etten ole velkaantunut millään tavoin, en omista autoa en asuntoa, en ole luotolla hankkinut mitään.

Voisin hankkia tuolla rahalla 200e hygienia paketin.

Vierailija
4/4 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi. Tällä ehkäistään viruksen leviämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi