Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi me tehtiin kaikki oikeaas järjestyksessä niin ei tarvii

Vierailija
28.06.2006 |

rutista kuinka vaikeeta kaikki on. Eka hankittiin ammatit, kihlauduttiin, naimisiin, sit tehtiin talo ja valmiiseen elämään oli helppo hankkia lapset. Nyt on kaikki ok ja tyttö ja poika saa olla vielä 3 vuotta minun kanssani kotona.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä valitettavasti tulee mutkia matkaan ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
2/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin opiskelut ja naimisiin. Omakotitalo. Sitten lapsi (ei työkokemusta). Kolme vuotta kotona ja sain haluamiani töitä juuri silloin kun halusinkin.

Rutista ei ole tarvinnut kun kaikki omaa valintaa. Oletko ajatellut ettei tuo ole kaikille se paras järjestys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellisistä naisista ;)

Vierailija
4/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu, kihlaus, opiskelujen aloittaminen minulla, miehellä armeija, avioliitto ja yhteen muutto, miehen opiskelujen alkaminen, esikoinen, minun valmistuminen, minä työelämään, miehen valmistuminen, mies työelämään, oman asunnon ostaminen, toinen lapsi tilaukseen...

Jokaisella on se ihan oma, oikea järjestyksensä. Ja niiden valintojen kanssa on elettävä.

Vierailija
5/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, just.

Vierailija
6/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tutustuttiin ja samantien tulikin lapsi. Raskausaikana yhteenmuutto ja oman talon osto kun lapsi 6kk. Sitten minä kotona, mies töissä, minä töihin, mies kotiin, sitten molemmat töihin ja nyt toista lasta yritämme. Juuri ihana järjestys meille!

Vierailija
7/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin jokaisen on elettävä omien ratkasujensa mukaan.

Vierailija
8/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pyytetöntä rakastamista), sitten yhteenmuutto, muutama vuosi yhdessä asumista ja opinnot loppuun, kihlaus ja työelämään, ensi kesänä naimisiin.

Ja yhtään ei tarvitse valittaa. Elämä on ihanaa ja olen rakastanut jokaista vuotta ja hetkeä aikuiselämässäni.

Vierailija
9/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies>kihlaus>lapsi>ero>uus mies>lapsi>opinnot>avioliitto>lapsi>vakituinen työsuhde>oma asunto

ja kivasti on minunki elämä männnt vaik on kolhuja ollt

Vierailija
10/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla joku tarve ympäristön miellyttämiseen? Rohkeuden puutetta tehdä joskus eri tavalla kuin ' kuuluisi' ? Kun on vielä kaksi lastakin...

Vierailija
11/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni kaikki myös oppikirjan mukaan:

molempien opinnot valmiiksi->vakityöpaikat->kihlat->

omistusasunto->naimisiin->eka lapsi->toka lapsi vajaan

2 v:n ikäerolla->isompi ja parempi omistusasunto

->lapset hoitoon yksityiselle ja äitikin palaa töihin

Ok-taloa ei ole, eikä sitä aiota ikinä rakentaakaan.

Valmiina voidaan ostaa esim. Westendista tai Kauniaisista,

jos voitetaan lotossa tms. :)

Vierailija
12/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihlauduimme, suku ois ollut ihan kauhuissaan jos kaksi valmistumatonta ois mennyt kihloihin. t. ap

Vierailija
13/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa vielä olla kuitenkin muutama läksy opittavana elämässä. Esim. suvaitsevaisuus voisi olla kohdallasi kova sana seuraavaksi hankittavaksi etapiksi.

Vierailija
14/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankitte talon ja sitten vasta lapsia? Meillä asunto ja myöhemmin omakotitalo tarpeen mukaan, kun perhe kasvoi. Sun " järjestys" ei tod. sopis meille!

Vierailija
15/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy että joku elää elämäänsä suvun mielipiteiden mukaan. En tiedä pitäiskö säälitellä vai nauraa.

Vierailija
16/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssä, opiskelua, taas työssä ja opinnot jäissä ja taas koulun penkille ja tähän kaikkeen on vielä mahtunut mies, häät, kaksi lasta ja hyvin on mennyt.

Päivääkään en pois antaisi, sillä kaikkine kommelluksineen ja takapakkeineen me olemme niin vahvasti hitsautuneet yhteen ja mieheni kanssa olemme niin vahvoja ihmisiä, että ihan mitkään pienet vastoinkäymiset eivät hetkauta suuntaan ei toiseen.

Vierailija
17/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ehkä ala-asteella kun elämä oli vielä naiivia.

Pääasia että on itse tyytyväinen valintoihinsa. Minun elämä on sujunu lähes päinvastoin, mutta en kadu hetkeäkään tätä elettyä elämää.

Vierailija
18/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema ja syntymä ovat vain sellaiia jotka on tehtävä oikeassa järjestyksessä ; )

Vierailija
19/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei ainakaan tarvi valittaa mistään ja on elämässä kaikki niin hyvin kun toivoa voi! nimimerkillä " väärässä järjestyksessä asiat tehny"

Vierailija
20/32 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuolema ja syntymä ovat vain sellaiia jotka on tehtävä oikeassa järjestyksessä ; )