Miesystävä läimäyttelee kovapäistä koiraani
Huomasin tässä tilanteen sattumalta. Koira on ongelmatapaus ja tullut luokseni parisen kuukautta sitten 8 kk:n ikäisenä, koska ei pärjännyt lapsiperheessä. Pureskelee ja raapii paljon. Kovapäinen luonne on, "käännän selkäni ja en ole huomaavinaankaan tai lelu suuhun, kun tekee ilkeyksiä"- metodit ei ole toimineet. Miesystävä on muutaman kerran läppäissyt (ei kovaa) kuonoon, kun on kipeästi purrut. Pureminen on näköjään loppunut tähän sillä hetkellä, mutta ei varmaankaan ole kovin hyvä tapa pitkällä aikavälillä. Mikä olisi paras vaihtoehto saada kovapäinen koira lopettamaan "häiriökäyttäytymisen", kun pehmeät keinot eivät toimi?
Kommentit (34)
Aggressio luo aggressioa. Fiksumpi vaihtaa veneen suunnan.
Fiksu mies ei ottaisi ylipäätään naista jolla moinen koira sanelee päiväjärjestyksen. Kyllä teille kohta ero tulee, ja mies on voittaja tässä kaupassa. Nainen ja koira on viimeinen vaihtoehto kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi lemmikki naisella on NO GO.
Olen nainen ja koiria minulla on ollut paljon. Olen pärjännyt niiden kanssa hyvin, mutta en väkivaltaa käyttämällä vaan kunnolla kasvattamalla jo pennusta lähtien.
Ottakaa aikuinen koira sinne niin pentu oppii kohta olemaan näykkimättä kun aikuinen koira vähän turkkia pöllyttämällä opettaa käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies ei ottaisi ylipäätään naista jolla moinen koira sanelee päiväjärjestyksen. Kyllä teille kohta ero tulee, ja mies on voittaja tässä kaupassa. Nainen ja koira on viimeinen vaihtoehto kaikista.
Ja tämä siis kokemuksen äänellä. Mies45.
Vietätte aikaa sinun kotonasi, josta maksat vuokran, ja olet oman reviirisi johtaja..?
Uik, uik.
Säälittää nämä koirakiertolaiset! Nää tietyt rodut päätyy hyvin usein vielä ongelmaisille ihmisille jostain kumma syystä. Ei ei ei.
Vierailija kirjoitti:
Bitbull
No niinpä tietysti.
Kyseinen äijä tulee tekemään sulla saman kuin koiraressukalle. Voit menettää lopulta henkesi.
Valitse mieluummin koira ja oma henkesi, kuin vaarallinen psykopaatti-sosiopaatti.
Tuollainen ihminen olisi heti pelkkä entinen tuttavani.
kehu sitä koiraa silloin kun se on rauhallinen ja makailee maassa, anna palkkiokin.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen äijä tulee tekemään sulla saman kuin koiraressukalle. Voit menettää lopulta henkesi.
Valitse mieluummin koira ja oma henkesi, kuin vaarallinen psykopaatti-sosiopaatti.
Tuollainen ihminen olisi heti pelkkä entinen tuttavani.
Meinaatko että ap:kin pureskelee miestä?
Repisin pallit läimäyttelijältä. Neuteroituna ei enää noita ongelmia.
N46
Oikeesti, et voi kouluttaa ns aikuista ihmistä. Itse en edes sylkisi tuontyyppistä.
Miehen kuuluu olla joka tavalla turvallinen.
Tärkeintä on se, että omistajalla on tarpeeksi auktoriteettia saada koira tottelemaan, ei se koiran koosta ole kiinni. Jos koiraa ei saa millään kuriin, niin sitten kannattaisi pyytää apua ammattilaiselta, esim. koirakouluttajalta.